passer denne kjole til et kirkebryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

AnneBJ

Den er da så fin og sommerlig! Det kan du sagtens! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Troldemommi

Holy christ hvor er den en smuk kjole

Den er da skabt til et kirkebryllyp, smuk, enkel og fantastisk og prisen er da også fin

Monica

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Monica P skriver:

Holy christ hvor er den en smuk kjole

Den er da skabt til et kirkebryllyp, smuk, enkel og fantastisk og prisen er da også fin

Monica

Jeg følte mig virkelig også som en prinsesse da jeg fik den på. kunne virkelig bare mærke at det var kjolen i hvert fald hvis den skal være inde fra LIlly

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

AnneBJ skriver:

Den er da så fin og sommerlig! Det kan du sagtens! 

Tak

Anmeld

16. februar 2013

Mette.

Annemor... skriver:

Jeg er en af de heldige der skal giftes den 7. sept. og jeg var ude og kigge på kjoler igår og jeg faldt fuldkommen for denne lækre kjole, og det skal lige siges at den sad super på mig.
Men kan man have den på til et kirkebryllup? Er virkelig i tvivl

Jeg skifter ikke kjole i løbet af dagen

Der kan ses flere billeder af kjolen her:
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&Product ID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO5 8

Håber på nogle ærlige kvinder

Det synes jeg bestemt den gør. den er virkelig smuk Anne.

så lige du havde lavet en tråd med strømpebånD - hvis du tror jeg kan hjælpe skriver du bare.

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Muhmi skriver:

Alle kjoler passer til kirkebryllup! Vi kan jo ikke alle sammen have laaaange prinsessekjoler på..  Jeg synes det er en utrolig sød og feminin kjole..  Hvis jeg ikke insisterede på langt slæb, ja, så kunne jeg godt have fundet på sådan en slags kjole, for den er da prinsesse med "go" i

Nej, og det er jo også godt at vi ikke er ens alle sammen. Det ville jo være for kedeligt. Og jeg fandt faktisk ud af at jeg ikke er til de store kjoler. Jeg var i 7-8 stykker inden at jeg kom i den her også var jeg ikke i tvivl ud over om man kunne have den på i kirke

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Maja84 skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg vil sige både og, synes man skal være meget opmærksom på at den ikke bliver for nedringet og ville nok bære en bolero eller noget til måske en bolero syet i blondestof, men noget så man lige får dækket skuldrene

Ellers synes jeg sagtens du kan have den på, den er rigtig flot

Den er ikke nedringet, men man skal have et eller andet udover og jeg tror heller ikke at jeg vil have slør på, hvis jeg skal have den på

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Mette. skriver:

Det synes jeg bestemt den gør. den er virkelig smuk Anne.

så lige du havde lavet en tråd med strømpebånD - hvis du tror jeg kan hjælpe skriver du bare.

Jamen selvfølgelig kan du hjælpe Mette Du kan jo alt og hvis det er kan du jo hækle et strømpebånd til mig
Tænkte bare når manden er fuldkommen skudt i barcelona, så skal jeg da have lavet sådan et strømpebånd

Anmeld

16. februar 2013

Mette.

Annemor... skriver:

Jamen selvfølgelig kan du hjælpe Mette Du kan jo alt og hvis det er kan du jo hækle et strømpebånd til mig
Tænkte bare når manden er fuldkommen skudt i barcelona, så skal jeg da have lavet sådan et strømpebånd

Det er da en alletiders ide du skrver hvertfald bare - så kan vi se om vi kan finde ud af det.

Anmeld

16. februar 2013

HeidiØ

Annemor... skriver:

Jeg er en af de heldige der skal giftes den 7. sept. og jeg var ude og kigge på kjoler igår og jeg faldt fuldkommen for denne lækre kjole, og det skal lige siges at den sad super på mig.
Men kan man have den på til et kirkebryllup? Er virkelig i tvivl

Jeg skifter ikke kjole i løbet af dagen

Der kan ses flere billeder af kjolen her:
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&Product ID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO5 8

Håber på nogle ærlige kvinder

Smuk smuk smuk!! Jeg HAR været i den under min egen brudekjoleprøvning! Den sidder fantastisk og er bare.... Ja! SMUK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.