passer denne kjole til et kirkebryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Gravid2012

aarh ja den er godt nok flot.... fortryder meget at jeg ikke valgt saadan en til mit bryllup! min var helt ned til jorden... og det var saa irreterende! kunne hverken danse ordenlig eller gaa....

haaber du faaer verdens dejligste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Annemor...

Gravid2012 skriver:

aarh ja den er godt nok flot.... fortryder meget at jeg ikke valgt saadan en til mit bryllup! min var helt ned til jorden... og det var saa irreterende! kunne hverken danse ordenlig eller gaa....

haaber du faaer verdens dejligste dag

Jeg kunne også mærke at det var den jeg havde det allerbedst i, da jeg var inde ved Lilly og prøve igår. det der med at man bare kun danse rundt og gøre lige det man har lyst til uden at tænke over at man har en kæmpe kjole på.
Også passer den jo også godt til helstegt pattegris

Anmeld

16. februar 2013

Mom2

Annemor... skriver:

Jeg er en af de heldige der skal giftes den 7. sept. og jeg var ude og kigge på kjoler igår og jeg faldt fuldkommen for denne lækre kjole, og det skal lige siges at den sad super på mig.
Men kan man have den på til et kirkebryllup? Er virkelig i tvivl

Jeg skifter ikke kjole i løbet af dagen

Der kan ses flere billeder af kjolen her:
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&Product ID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO5 8

Håber på nogle ærlige kvinder

Selvfølgelig kan du det! Hvis det er den som bare sidder perfekt og du har det godt i, så er det da den du skal giftes i!

Og tillykke med det, håber I får en dejlig dag

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Christina88 skriver:

Selvfølgelig kan du det! Hvis det er den som bare sidder perfekt og du har det godt i, så er det da den du skal giftes i!

Og tillykke med det, håber I får en dejlig dag

Den sad virkelig bare som den skulle og super dejlig at have på.
Mange tak

Anmeld

16. februar 2013

Muhmi

Alle kjoler passer til kirkebryllup! Vi kan jo ikke alle sammen have laaaange prinsessekjoler på..  Jeg synes det er en utrolig sød og feminin kjole..  Hvis jeg ikke insisterede på langt slæb, ja, så kunne jeg godt have fundet på sådan en slags kjole, for den er da prinsesse med "go" i

Anmeld

16. februar 2013

Kløver

Annemor... skriver:

Jeg er en af de heldige der skal giftes den 7. sept. og jeg var ude og kigge på kjoler igår og jeg faldt fuldkommen for denne lækre kjole, og det skal lige siges at den sad super på mig.
Men kan man have den på til et kirkebryllup? Er virkelig i tvivl

Jeg skifter ikke kjole i løbet af dagen

Der kan ses flere billeder af kjolen her:
http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&Product ID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO5 8

Håber på nogle ærlige kvinder

Jeg har stemt blankt da jeg vil sige både og, synes man skal være meget opmærksom på at den ikke bliver for nedringet og ville nok bære en bolero eller noget til måske en bolero syet i blondestof, men noget så man lige får dækket skuldrene

Ellers synes jeg sagtens du kan have den på, den er rigtig flot

Anmeld

16. februar 2013

Mother-love

Jeg har stem ja. Kan da slet ikke se hvorfor den ikke dur til et kirkebryllup? Synes den er super flot

Anmeld

16. februar 2013

booster_88

Det syntes jeg bestemt godt du kan Og så er det store plus ved den at du har det godt i den

Anmeld

16. februar 2013

Mom2

Annemor... skriver:

Den sad virkelig bare som den skulle og super dejlig at have på.
Mange tak

Så er det da bare den du skal have på

Anmeld

16. februar 2013

LR85

Annemor... skriver:

Jeg vil ikke lige frem sige at jeg er tynd. Jeg er en str 42. Men hold da op hvor sad den bare super godt, var virkelig overrasket

Så passer det jo perfekt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.