Utro???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Mor.sander

Jeg har stod i den samme situation for nogle år tilbage... Og hold da kæft hvor er det ikke nemt at leve i et parforhold, mens man er dybt forelsket i en anden.

Vi have heller ikke nogen fysisk kontakt, men snakke super godt sammen og have en helt special forståelse for hinanden. Efter meget overvejelse droppede han kontakten til mig, da jeg ikke på det tidspunkt var klar til at forlade min respektive partner, men jeg kunne heller ikke give slip på ham, da jeg jo var dybt  forelsket i ham. Men det gav mig grund til at overveje mine følser for min partner og ja, jeg kan jo se i dag, at det var mere at den daglige rutine, og venskabet, end det endelig var af kærlighed at jeg blev sammen med ham.

I dag er jeg lykkelig gift med den mand jeg i sin tid blev dybt forelsket i, men vi ved også at hvis vi have taget springet den gang, havde vi højtsandsynligt ikke været sammen i dag, da det have givet alt for mange problemer.

Og jeg har i dag den overbevisning om at hvis man er ulykkelig i sit parforhold, søger man ubevist det man ikke få der hjemme...
Er man lykkelig ser man ikke til anden side og er fløjtende ligeglad med andres tilnærmelser uanset hvor meget de arbejder for det. 
Forså er græsset ikke grønner på den anden side!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Man kan umuuuligt have følelser for sin mand, når man kan have den slags følelser for en helt anden mand.

Jeg syntes du skulle gå fra din mand, og sørge for at den modsatte part gjorde det samme. Og simpelthen fortælle ÆRLIGT, hvorfor.

Og ellers skal du sige farvel og goodbey til ham din 'forelskelse', og så måske overveje om der måske ikke alligevel skulle ske noget opkvikkende i dit nuværende forhold.

Det med sex - dit valg. Men at man kan have det i tankerne, med mand og børn.

Enig.

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Eftersom ikke 2 historier er ens er det svært for os herinde at sige hvad du burde gøre og hvad vi ville gøre i din situation. Det kan være svært at sætte sig helt ind i dine tanker og følelser......
Derfor vil jeg sige at DU skal lytte til dit hjerte, men OGSÅ til dit hoved. De to ting blir nødt til at samarbejde for lige nu er de modstridende!

En forelskelse er ofte forbundet med spændingen og tanken om det uvisse. En forelskelse er vi ikke selv herre over. Vi vælger ikke altid selv hvem vi vil elske. Man kan lære at elske... men i et forhold er kærligheden ikke det eneste. Det bygger på så meget andet. Kærligheden er det der holder forholdet sammen!

Elsker du din mand så skal du uden tvivl give ham en chance! Du må endelig ikke smide det væk du har uden at ha tænkt det hele 110% igennem. Husk på du ved kun hvad du har og ikke hvad du får!

Du har kun kendt ham den anden i få uger - det er meget tidligt at tage en beslutning om det ska være ham og dig. Det er nu det er nemmest at glemme ham eftersom han kun lige er dukket op i dit liv! Men igen: Det er DIG der skal træffe en beslutning, og ja jeg ved godt at det absolut ikke er nemt!

Måske dig og din mand skulle tage på weekend uden børn og mæke hinanden. Lade din krop fortælle dig om det stadig er ham du vel dele dit liv med!

Med ønsket om du træffer det rette valg!

Tanker fra Rikke.

Anmeld

19. juni 2009

mammy

Hejsa det kan vær meget svært hvad du skal vælge,meen følg dit hjerte,vi stod faktisk i det for nogle år siden,min mand havde sms og flirtet med en god veninde til mig,ja vi havde det svært her hjemme kunne ikke blive gravid,så vi glemte hinanden skændes hele tiden over ingen ting,så var min mand altså fristet og var også mig utro,vi fik snakket om det selv om det tog mig lang tid at ikke vær mistroisk over,når han skulle noget,meen i dag er vi blevet kloge og huske at gøre noget for hinanden også med sex,for hvis ikke det fungere såå kan mand lige så godt gå hver til sit først som sidst,få jer en god snak om hvad det er i vil med jeres liv,husk at fortage jer noget sammen,vi er blevet lykkelig og fået et fantastisk liv sammen,jeg er glad for at jeg opdagede den sms på hans mobil der fortalte mig at der var noget kørene som jeg havde på fornemelse,han fik besked på at tage en beslutning om at rede  vores ægteskab, eller vær sammen med hende og blive skilt,sagde at jeg var imod løgen så ærlighed foretrak jeg ,så jeg håber du kan bruge det her til noget
knuzzHeld og lykke

Anmeld

19. juni 2009

Mumto3

Vinker skriver:

Eftersom ikke 2 historier er ens er det svært for os herinde at sige hvad du burde gøre og hvad vi ville gøre i din situation. Det kan være svært at sætte sig helt ind i dine tanker og følelser......
Derfor vil jeg sige at DU skal lytte til dit hjerte, men OGSÅ til dit hoved. De to ting blir nødt til at samarbejde for lige nu er de modstridende!

En forelskelse er ofte forbundet med spændingen og tanken om det uvisse. En forelskelse er vi ikke selv herre over. Vi vælger ikke altid selv hvem vi vil elske. Man kan lære at elske... men i et forhold er kærligheden ikke det eneste. Det bygger på så meget andet. Kærligheden er det der holder forholdet sammen!

Elsker du din mand så skal du uden tvivl give ham en chance! Du må endelig ikke smide det væk du har uden at ha tænkt det hele 110% igennem. Husk på du ved kun hvad du har og ikke hvad du får!

Du har kun kendt ham den anden i få uger - det er meget tidligt at tage en beslutning om det ska være ham og dig. Det er nu det er nemmest at glemme ham eftersom han kun lige er dukket op i dit liv! Men igen: Det er DIG der skal træffe en beslutning, og ja jeg ved godt at det absolut ikke er nemt!

Måske dig og din mand skulle tage på weekend uden børn og mæke hinanden. Lade din krop fortælle dig om det stadig er ham du vel dele dit liv med!

Med ønsket om du træffer det rette valg!

Tanker fra Rikke.

Jeg var engang i et parforhold hvor vi elskede hinanden så dybt og inderligt at det er helt ubegribeligt for andre. Vi havde den dybeste og en helt intuitiv forståelse for hinanden. Men vores parforhold fungerede bare ikke, overhovedet!!! Vi var meget meget lang tid om at komme frem til erkendelsen af at det ikke skulle være os. Vi er jo dybt forbundet, men det ville aldrig gå godt!

Ca. 10 år efter vi gik fra hinanden snakkede vi sammen igen (max 30 min i telefonen) og det var skønt/rædselsfuldt, for det var som at 'komme hjem', den der umiddelbare forståelse havde vi stadigvæk, hvert en lille nuance i tonefaldet registere vi hos hinanden, og ved præcis hvad betyder. -At det er en umulighed for os at have et velfungerende parforhold, fatter vi ikke, men ikke destro mindre et faktum. Vi prøvede ihertigt i 4 år.

Vi var begge singel da vi mødte hinanden, så det var nemt nok at blive kæreste dengang. Men havde jeg mødt ham  på et tidspunkt hvor jeg var i et parforhold, er jeg sikker på, at jeg ville være overbevist om at han var manden i mit liv, og han var værd at forlade mit parforhold for. MEN DET ER HAN IKKE!!!! 

Det har lært mig, at jeg aldrig vil forlade min mand og familie til fordel for en anden, for det er umuligt at vide om det nye vitterlig er bedre. Så som nogle af de andre også skriver, så skal man gå ud af sit forhold, hvis det er fordi man ikke vil det forhold mere, -og ikke fordi man TROR at noget andet ville være bedre.

-Og så iøvrigt tak for en rigtig god debat på et emne, som de fleste i parforhold før eller siden bliver konfronteret med. Jeg regner ihvertfald ikke med at komme til at fejre guldbryllup med min mand, uden at der har været den slags fristelser et par gange undervejs. Men jeg håber også at både min mand og jeg kommer igennem dem!

Anmeld

19. juni 2009

lillemig28

Hej ja min dejlige mand,var også gift da vi lærte hinanden at kende,vi havde et forhold til hinanden først i et halvt år,min mands eks kone fandt ud det og hunvar ulykkelig og brugte sine løgne til at overbeviste haam at han skulle komme hjem,jeg sagde at jeg ville vær ked af det men at han selv skulle afgøre hvad han ville,det gik 2mdr så kunne vi ikke undvær hinanden VI ELSKER HINANDEN HØJT,det  var hårdt for min mands to døtrer som var kede af det,men i dag er de lykkelig og glade for at se deres mor glad og deres far glad ,for hvis et ægteskab kun fungerer ind imellem det kan give merer ulykkelig for børn og mand og kone,mit råd er find ud af hvad du ønsker livet skal være,vi lever dejligt lykkelig sammen,og min mands eks kone har fundet en ny kæreste som hun er blevet lykkelig sammen med

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Gå fra din mand fordi du vælger dig selv...ikek fordi du vælger en anden, som helt sikkert bare er spændende og noget der ikke holder.
Bliver du alene kan du jo flirte og have sex med alle de mænd du vil...men regn ikke med at græsset er grønnere.
Knus Eva...som ikke ville bytte sin enlige single tilværelse med noget andet-smiler- og som er single stadig efter 2½ år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.