Jeg har selv stået i en lignende situation sidste år. Mødte en mand med familie sidste år, og jeg var selv i forhold, hvor vi havde en byggegrund sammen og stod med et planlagt bryllup og skulle giftes i maj i år. Vi blev forelskede, og skrev meget sammen om, hvordan og hvorledes. Jeg stod derfor også i et voldsomt dilemma. Skulle jeg blive i det trygge forhold hos en dejlig og omsorgsfuld mand, som jeg dog ikke elskede eller skulle jeg springe ud i det?
Mine overvejelser gik på, om jeg kunne leve med at være single, hvis forholdet viste sig ikke at være noget. Det fik jo virkelig øjnene op for, hvorfor jeg egentlig var blevet i forholdet i så lang tid (7 år og jeg er 28) Min konklusion blev, at jeg ikke elskede min kæreste og jeg følte derfor, at det eneste rigtige var, at jeg gik fra kæresten - hvilket jeg gjorde. Selvom jeg idag er single har jeg ikke et sekund fortrudt, at jeg forlod min daværende kæreste, for jeg ønskede ikke at leve på en løgn både for min kærestes eller for min skyld.
Jeg ville ikke være min mand utro, hvis jeg var dig, men nærmere skrive lidt mere sammen med den nye, og så igen overveje dit nuværende forhold. Hvad holder jer sammen? Er det kun børnene eller er der stadig følelser? Hvis der stadig er følelser ville jeg prøve at få det til at fungere...
Det var min lille historie...
Ønsker dig al mulig held og lykke med det hele
Knus og tanker Linda, som selv har prøvet at være igennem det...
Anmeld