vågner midt om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Hihi, ammehjerne er den bedste hjerne Men jeg tror du har fat i den lange ende, måske skal jeg lade være at tænke så meget over det og så bare sige, at det godt kan ske der er nogen der afviser flasken allerede inden de er et år, men Rose finder ro og tryghed i den, og så er det ok lige for nu. Især hvis det kan give hende noget tryghed og hygge, når nu lillebror kommer, og hun også har brug for at føle sig som den lille - Altså ikke at vi vil behandle hende som om hun er større end hun er, men håber du ved hvad jeg mener

Tro mig det gør jeg, jeg har haft glæde af det, apropo med ikke at gøre den store større end de var har jeg i dette forsøg også taget det meget med ro denne gang, og ikke gøre den mindste større end hun var.

Det hele skal nok indrette sig, det er hårdt det første år hvor de er så tætte, men det betaler sig ind, dina er nu 10 mdr og de er virkelig begyndt at få glæde af hinanden, så har også sagt at ned til den sidste, håber vi at det vil passe med lillesøster er ca2 og storebror 3.5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

MomInTheMaking

Janne T. skriver:

Altså nogen gange er det bare ikke "det man bør", der virker, og det er også i orden, der er jo ingen der er overmennesker Vi har da også gjort mange utraditionelle ting, når vi har bøvlet med et og andet, og i sidste ende har vi en glad og velfungerende pige, som ikke har taget skade af af og til at få frugtyoghurt når hun stejlede på mad, og som ikke er blevet omklamrende af at samsove 'for meget'

Det kan godt ske vi skal prøve det.. Hvis ikke væske virker. I nat har hun sovet igennem! ELler var lige inde og give sutten en enkelt gang, men ellers har hun sovet nok fra 20-08. Jeg vågnede faktisk før hende og kunne ikke sove mere, ren luksus!

Og det sidste du skriver er egentlig rigtig nok.. Jeg kan godt selv mærke, at jeg er sindssygt sulten dagen derpå, hvis vi fx har fået en stor 3-retters på Jensens og den slags

hehe ja, jeg går helt ind for at man ved hvad der menes at være "korrekt" så kan man altid tage en kvalificeret vurdering af sin egen situation og se hvad der virker og ikke virker. Penny får alt for meget yougurt i forhold til hvad hun "burde", men så længe hun som oftest også gider sin rugbrød/sovs og kartofler/grønsager og ikke er overvægtig, så ser jeg sgu ikke nogen grund til at blive fanatisk.

Ja, det er da værd at forsøge, men hvis væsken er nok, er det jo bare top dollar kender godt følelsen af "gud, var du bare tørstig" og den dårlige samvittighed Men det er jo altså også en ordentlig omgang "gæt og grimasser" man bliver kastet ud i der kl. r*v om natten. xD Mon ikke de tilgiver os i sidste ende. haha.. det bliver godt når de begynder at kunne sige lidt mere præcist hvad der plager dem.

Ja, i starten gav vi Penny en MASSE af spise inden hun skulle i seng, fordi "så kunne hun holde hele natten" NOT! XD så da vi bare begyndte at "nøjes" med aftensmaden kl. 18-19 stykker (hun kommer i seng kl.ca. 20) så kan hun, som oftest, holde hele natten.

Anmeld

18. februar 2013

StudPsyk

Mom In The Making skriver:

hehe ja, jeg går helt ind for at man ved hvad der menes at være "korrekt" så kan man altid tage en kvalificeret vurdering af sin egen situation og se hvad der virker og ikke virker. Penny får alt for meget yougurt i forhold til hvad hun "burde", men så længe hun som oftest også gider sin rugbrød/sovs og kartofler/grønsager og ikke er overvægtig, så ser jeg sgu ikke nogen grund til at blive fanatisk.

Ja, det er da værd at forsøge, men hvis væsken er nok, er det jo bare top dollar kender godt følelsen af "gud, var du bare tørstig" og den dårlige samvittighed Men det er jo altså også en ordentlig omgang "gæt og grimasser" man bliver kastet ud i der kl. r*v om natten. xD Mon ikke de tilgiver os i sidste ende. haha.. det bliver godt når de begynder at kunne sige lidt mere præcist hvad der plager dem.

Ja, i starten gav vi Penny en MASSE af spise inden hun skulle i seng, fordi "så kunne hun holde hele natten" NOT! XD så da vi bare begyndte at "nøjes" med aftensmaden kl. 18-19 stykker (hun kommer i seng kl.ca. 20) så kan hun, som oftest, holde hele natten.

ja, gud hvor kan mad dog prøve lidt af det hele! din måde virker :p har lige kæmpet. ville ikke have en kop vand, ville ikke sove med os.. tog hende ud i køkkenet og gav hende yoghurt, og så varmede jeg en flaske bagefter. ikke med mælk, men bare lunt vand. hun finder jo ro i flasken, og så længe det bare er vand.. og så overgav hun sig!

men gæt hvem der er frisk nu.. mig :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.