Janne T. skriver:
Altså nogen gange er det bare ikke "det man bør", der virker, og det er også i orden, der er jo ingen der er overmennesker
Vi har da også gjort mange utraditionelle ting, når vi har bøvlet med et og andet, og i sidste ende har vi en glad og velfungerende pige, som ikke har taget skade af af og til at få frugtyoghurt når hun stejlede på mad, og som ikke er blevet omklamrende af at samsove 'for meget'

Det kan godt ske vi skal prøve det.. Hvis ikke væske virker. I nat har hun sovet igennem! ELler var lige inde og give sutten en enkelt gang, men ellers har hun sovet nok fra 20-08. Jeg vågnede faktisk før hende og kunne ikke sove mere, ren luksus!
Og det sidste du skriver er egentlig rigtig nok.. Jeg kan godt selv mærke, at jeg er sindssygt sulten dagen derpå, hvis vi fx har fået en stor 3-retters på Jensens og den slags 
hehe ja, jeg går helt ind for at man ved hvad der menes at være "korrekt" så kan man altid tage en kvalificeret vurdering af sin egen situation og se hvad der virker og ikke virker.
Penny får alt for meget yougurt i forhold til hvad hun "burde", men så længe hun som oftest også gider sin rugbrød/sovs og kartofler/grønsager og ikke er overvægtig, så ser jeg sgu ikke nogen grund til at blive fanatisk.
Ja, det er da værd at forsøge, men hvis væsken er nok, er det jo bare top dollar
kender godt følelsen af "gud, var du bare tørstig" og den dårlige samvittighed
Men det er jo altså også en ordentlig omgang "gæt og grimasser" man bliver kastet ud i der kl. r*v om natten. xD Mon ikke de tilgiver os i sidste ende.
haha.. det bliver godt når de begynder at kunne sige lidt mere præcist hvad der plager dem.
Ja, i starten gav vi Penny en MASSE af spise inden hun skulle i seng, fordi "så kunne hun holde hele natten" NOT! XD så da vi bare begyndte at "nøjes" med aftensmaden kl. 18-19 stykker (hun kommer i seng kl.ca. 20) så kan hun, som oftest, holde hele natten.
Anmeld