Mom In The Making skriver:
Altså det er HELT sikkert ikke den "korrekte" måde vi tackler det på, har læst alle de kloge menneskers udtalelser om at "tilbyde et glas vand" osv osv osv. det var det vi prøvede i starten, men jeg nægter simpelthen at kæmpe hele natten med et barn der død sulten, synes det er synd, så om det er korrekt eller ej, det er jeg helt og holdent ligeglad med.
Det virker for os.
Det har varet ca. en uge de to gange det har stået på.
Hun vågner og først prøver jeg at lægge hende igen, det er jo ikke altid det er fordi hun er sulten, men den er rimelig sikker hvis hun bliver ved med at rejse sig.
Ja, jeg tager hende op og så henter vi faktisk yougurten og tager den med ind til sengen hvor hun får den mens hun sidder på skødet af mig, når hun er mæt og har fået vand så vil hun som oftest selv over i sengen igen.
og så lægger hun sig til at sove med det samme igen.
Jeg tænder faktisk ikke lyset, på noget tispunkt, hun har dog en lille lampe med meget svagt lys som er tændt inde hos hende og jeg snakker heller ikke rigtig til hende.
Vi har prøvet et par gange at hun har fået RIGTIG meget til aften og så har vågnet tidligt og været sulten og der tænker jeg at det egentlig giver god nok mening, for så er mavesækken udvidet og har brug for mere, hvorimod hvis hun nu har spist "normalt" i løbet af dagen, så har den ikke brug for så meget.
Men det var bare en mulig forklaring på den del af det.
Altså nogen gange er det bare ikke "det man bør", der virker, og det er også i orden, der er jo ingen der er overmennesker

Vi har da også gjort mange utraditionelle ting, når vi har bøvlet med et og andet, og i sidste ende har vi en glad og velfungerende pige, som ikke har taget skade af af og til at få frugtyoghurt når hun stejlede på mad, og som ikke er blevet omklamrende af at samsove 'for meget'

Det kan godt ske vi skal prøve det.. Hvis ikke væske virker. I nat har hun sovet igennem! ELler var lige inde og give sutten en enkelt gang, men ellers har hun sovet nok fra 20-08. Jeg vågnede faktisk før hende og kunne ikke sove mere, ren luksus!
Og det sidste du skriver er egentlig rigtig nok.. Jeg kan godt selv mærke, at jeg er sindssygt sulten dagen derpå, hvis vi fx har fået en stor 3-retters på Jensens og den slags