(marts) Er jeg den eneste der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Henni

Eylem skriver:

Jeg gav min søn kartoffelmos, da han var 6 uger gammel. Dog med så meget kogt vand i at det næsten var flydende. Det gik rigtigt fint og han havde ingen problemer med maven.

Det er jo også kun noget de anbefaler det med mælk til de er min. 6 måneder, man bestemmer jo helt selv hvornår man vælger at de skal have andet. Jeg starter i dag med at intruducere ham for grød og hvis det giver ham problemer må jeg jo stoppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mca<3

Henni skriver:

Jeg respektere jer der ammer og jeg ville da også ønske at jeg havde kunnet da han blev født, men sådan gik det ikke. Der er ikke lige så meget nærring erstatningen det er derfor jeg tror han skal have noget andet inden længe.

Jeg håber ikke der er nogle der føler at jeg belærer dem om amning for det kunne jeg bestemt ikke finde på

Nej nej  Det føler jeg bestemt ikke ..

Jo modermælks ers . mætter langt mere end modermælk så det kan han godt klare sig på , Jeg ville ikke begynde på fast føde uden ssp. har sagt god for det

Anmeld

22. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ammede "kun" i 5 uger, hvor jeg supplerede med MME med min søn. Da han var 5 uger fik han fuldt ud kun MME. Det fik han indtil han var 5 mdr og først der begyndt jeg små småt, at begynde på lidt grød. Dengang anbefalede man "kun" fuld amning (flaske) i 4 mdr.

Jeg ville også først snakke med sp inden, at man begyndte på grød/fast føde.

Knus Katja - Lina 3 mdr. og Luka 20 mdr.

Anmeld

22. juni 2009

Eylem

Henni skriver:

Det er jo også kun noget de anbefaler det med mælk til de er min. 6 måneder, man bestemmer jo helt selv hvornår man vælger at de skal have andet. Jeg starter i dag med at intruducere ham for grød og hvis det giver ham problemer må jeg jo stoppe.

Jeg ammede stadig, men synes bare at jeg ville supplere meget stille og roligt, og dermed få en lettere overgang. Held og lykke 

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Henni skriver:

De anbefaler man først starter med ske mad n¨r barnet er fyldt 4 mdr med mindre man får besked på andet som feks Diana.

Anmeld

22. juni 2009

Henni

Ja det er jo det jeg siger. Jeg har snakket med min sp som siger at det er godt at suplere med grød selvom han ikke er så gammel. men hovedsageligt skal han have mælk. Det bliver kun om eftermiddagen så han kan blive mæt til aftenen og det skal gøres noget tyndere end pakken siger.

Jeg ville da ikke bare gøre sådan noget uden at snakke med hende først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.