(marts) Er jeg den eneste der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Henni

Hehe nok lidt et underligt spørgsmål, men er jeg den eneste der vare næsten tæller dage til at mit barn må få andet end mælk?.
Jeg står simpelthen bare så tit oppe i butikken og kigger på alt det grød og mos han må få når han bliver 4 måneder og det kribler helt i mine fingre.
Jeg snakkede med en veninde somhar en datter som er 14 dage yngre end Kristopher og hun mente bestemt også at børnene glæder sig for det må da være kedeligt kun at få mælk hehe

Nå men altså ja jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Diana...

Uhh ja det kan jeg godt forstå du glæder dig til det gjorde jeg os   

Stort knus til dig.

Anmeld

19. juni 2009

Henni

Diana... skriver:

Uhh ja det kan jeg godt forstå du glæder dig til det gjorde jeg os   

Stort knus til dig.

Jeg har hørt at der er mange der starter før barnet er 4 måneder. Hvordan ved man om ens barn er klar eller ej? ved du det?

Anmeld

19. juni 2009

Mira0911

Henni skriver:

Jeg har hørt at der er mange der starter før barnet er 4 måneder. Hvordan ved man om ens barn er klar eller ej? ved du det?

Følger dit barn med i, hvad du tager i munden? Har du prøvet at have barnets ske hen mod munden uden noget på ? Åbner barnet munden, er det tegn på at det er klar til at prøve noget nyt... Men snak med din sp først... Det ville jeg hvert fald gøre...

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

Henni skriver:

Helt enig i det dutte skriver. Jeg startet selv da Lucas var 3 1/2 måned, Og der havet jeg snakket med min SP. 

Hvor gammel er lille manden ved at være?

Anmeld

19. juni 2009

MoarViborg

Jeg har også vildt svært ved at vente  Men Maya er kun 3 måneder, så venter lige lidt endnu! Hun kan heller ikke finde ud af at drikke af en sutteflaske, så helt klar er hun vist ikke! Men vi har da prøvet at give hende lidt is på en fingerspids, og marmelade! Det ser bare SÅ sjovt ud når hun opdager den nye smag

Anmeld

19. juni 2009

Henni

Diana... skriver:

Helt enig i det dutte skriver. Jeg startet selv da Lucas var 3 1/2 måned, Og der havet jeg snakket med min SP. 

Hvor gammel er lille manden ved at være?

Han er født d. 31 marts så han er jo ikke engang 3 måneder. Han følger meget med i hvad jeg spiser og åbner munden til alt hvad der kommer i nærheden hehe. Han kan fint drikke af sutteflaske for han har aldrig fået andet da jeg ikke kunne amme.

Anmeld

19. juni 2009

Muffinmus

Som skrevet før ville jeg netop ønske jeg kunne vente for mit barns skyld...
Men kan sagtens huske det fra første barn..synes det hele var så spændende med andet mad osv...og glædede mig til at starte.
sådan havde de fleste jeg kender det vist
Men det er som regel kun første gabng man er så opsat på det, anden gang synes jeg jeg tager det hele mere roligt og ved det er hver sin ting til sin tid
Men jo, husker det nu godt fra William....

Anmeld

19. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har ikke travlt med, at Lina skal have grød. Hun er også kun knap 3 mdr., så der er stadigvæk nogen tid før, at hun skal have det. Jeg nyder bare, at hun stadigvæk er lille og har ikke travltr med, at hun vokser

Anmeld

19. juni 2009

Juniors mor

MariaE skriver:

Som skrevet før ville jeg netop ønske jeg kunne vente for mit barns skyld...
Men kan sagtens huske det fra første barn..synes det hele var så spændende med andet mad osv...og glædede mig til at starte.
sådan havde de fleste jeg kender det vist
Men det er som regel kun første gabng man er så opsat på det, anden gang synes jeg jeg tager det hele mere roligt og ved det er hver sin ting til sin tid
Men jo, husker det nu godt fra William....

Har det præcis ligesådan. Kunne slet ikke vente til jeg kunne give Julie grød og hun fik det på dagen hun fyldte 4 måneder.
Sådan har jeg det SLET ikke med Magnus. Han er næsten fireenhalv måned og vi er ikke begyndt på grød og mos. Han bliver fint mæt af min mælk og han stortrives, så hvorfor begynde nu? Anbefalingerne siger joat man kan starte  fra barnet er 4-6 måneder.
Jeg fortsætter med at amme ham fuldt ud så længe jeg kan, og begynder herefter på mos og grød.
Helle - der ikke har travlt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.