(marts) Er jeg den eneste der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Som skrevet før ville jeg netop ønske jeg kunne vente for mit barns skyld...
Men kan sagtens huske det fra første barn..synes det hele var så spændende med andet mad osv...og glædede mig til at starte.
sådan havde de fleste jeg kender det vist
Men det er som regel kun første gabng man er så opsat på det, anden gang synes jeg jeg tager det hele mere roligt og ved det er hver sin ting til sin tid
Men jo, husker det nu godt fra William....

Det er meget nemmere kun at amme  Husker godt det store arsenal af forskellige produkter man skulle have med når man skulle ud ..

Jeg håber jeg kan amme ham fuldt i 6 mdr ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Muffinmus

Lige præcis..så meget nemmerbare at hive patterne frem og så kan de hurtigt få stillet sulten-- det er sjovt at se dem spise grød, men ret besværligt, for han man først indført det faste måltid så skal de have mande der og ikke en time senere jo:-)

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Jeg synes sgu det er hyggeligt at sidde hver gang og give ham mad jeg nyder det FULD ud ikke fordi det er sjovt at se men fordi det er bare super hyggeligt at sidde med ham ved bordet og fodre. 

Anmeld

21. juni 2009

Henni

Ja det er da meget fint at det er nemmere at amme hehe, men det har jeg jo altså aldrig kunnet. Måske er det derfor han hurtigere vil vidre til noget andet end bare flaske. Jeg forsøgte mig med mælk på ske og det fungerede super godt og han hyggede sig, han kan også drikke af kop

Anmeld

21. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har fundet dette link på Sunhedsstyrelsen hjemmeside, hvor de anbefaler at man ammer (giver flaske) fuldt ud til de er 6 måneder.

http://www.sundhedsstyrelsen.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Ernaering/Amning.aspx

Kh.
Katja

Anmeld

22. juni 2009

Henni

Der var en undersøgelse for noget tid siden hvor de anbefaler at man kun ammmer 3 måneder på grund af alle de giftsstoffer der er i ens krop/den mad man selv spiser.

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg har fundet dette link på Sunhedsstyrelsen hjemmeside, hvor de anbefaler at man ammer (giver flaske) fuldt ud til de er 6 måneder.

http://www.sundhedsstyrelsen.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Ernaering/Amning.aspx

Kh.
Katja

Det er kun hvis man ammer .. Fordi moder mælken er så god ..  Jeg håber jeg kan amme ham fuldt ud i 6 mdr da vi har meget allergi i familien ,,
Foreløbig går det godt  Min mælke produktion er pludselig exploderet ,, Lidt for voldsomt faktisk for han er så urolig når jeg ammer fordi han får det i den gale hals da det går så stærkt . Nogle af pigerne i mødre gruppen ammer og fylder efter med mme på flaske fordi de ikke har mælk nok , men vælger også at give dem moder mælken så længe som muligt .. 

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Henni skriver:

Der var en undersøgelse for noget tid siden hvor de anbefaler at man kun ammmer 3 måneder på grund af alle de giftsstoffer der er i ens krop/den mad man selv spiser.

Ja men der er ikke hold i den undersøgelse  De anbefaler stadig at man ammer så længe som muligt ..
Tænk på hvor mange gift stoffer køerne render rundt med , og de producerer jo din søns mælk ..

Anmeld

22. juni 2009

Henni

Jeg respektere jer der ammer og jeg ville da også ønske at jeg havde kunnet da han blev født, men sådan gik det ikke. Der er ikke lige så meget nærring erstatningen det er derfor jeg tror han skal have noget andet inden længe.

Jeg håber ikke der er nogle der føler at jeg belærer dem om amning for det kunne jeg bestemt ikke finde på

Anmeld

22. juni 2009

Eylem

Jeg gav min søn kartoffelmos, da han var 6 uger gammel. Dog med så meget kogt vand i at det næsten var flydende. Det gik rigtigt fint og han havde ingen problemer med maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.