Hindbærblade te - go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Nemesis

prøvede det under min anden graviditet. Fik det bestilt hjem hos Matas. Men jeg fik simpelthen SÅ mange plukveer af det, at jeg måtte stoppe igen.

Jeg endte så med at føde 34+4 men det var ikke theens skyld.

Synes i øvrigt heller ikke det smagte godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

Ja det begynder jo at nærme sig! 
Har i så styr på det hele barnevogn osv?

Ja det er lige om lidt! og alligevel synes jeg der er laaaang tid til hehe. Men det er nok meget normalt at have det sådan. 

Ja vi har styr på det hele efterhånden Vi er jo lige flyttet i hus, og her mangler stadig lidt i stuen og et par værelser, før vi er klar. Men hvis vi ikke når det, går det også nok. Tremmesengen står klar i soveværelset og der skal de jo alligevel sove i den første tid

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

Nemesis skriver:

prøvede det under min anden graviditet. Fik det bestilt hjem hos Matas. Men jeg fik simpelthen SÅ mange plukveer af det, at jeg måtte stoppe igen.

Jeg endte så med at føde 34+4 men det var ikke theens skyld.

Synes i øvrigt heller ikke det smagte godt.

Jeg er også lidt spændt på om mine plukkeveer tiltager af det. Men så kan man jo bare stoppe  

Nej det er ikke verdens bedste te, men det kan da drikkes Hvem ved, måske har det en virkning, så det skal prøves og ellers skader det nok ikke 

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Ja det er lige om lidt! og alligevel synes jeg der er laaaang tid til hehe. Men det er nok meget normalt at have det sådan. 

Ja vi har styr på det hele efterhånden Vi er jo lige flyttet i hus, og her mangler stadig lidt i stuen og et par værelser, før vi er klar. Men hvis vi ikke når det, går det også nok. Tremmesengen står klar i soveværelset og der skal de jo alligevel sove i den første tid

Ja det er jo det 

hvilken barnevogn endte i så med at vælge, kan huske at jeg havde så stort et dilemma fordi de bare allesammen var så ... perfekte! 

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

Ja det er jo det 

hvilken barnevogn endte i så med at vælge, kan huske at jeg havde så stort et dilemma fordi de bare allesammen var så ... perfekte! 

Vi endte med en emmaljunga twin nitro, med quadrolifte. Synes den er rigtig fin og nem at komme rundt med, så den håber jeg vi bliver glade for

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Vi endte med en emmaljunga twin nitro, med quadrolifte. Synes den er rigtig fin og nem at komme rundt med, så den håber jeg vi bliver glade for

Det er den bestemt også! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.