Hindbærblade te - go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

FrkZier

mth1987 skriver:

Hvor køber du det henne?

i spar som regl, ellers har de det også ofte steder hvor man selv blander theen i en pose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja nemlig Jeg drikker jo alligevel te næsten hver dag, så kan det jo ligeså godt være det

Hvor køber du det henne? Har hørt man kan få det i matas?

jeg plejer bare at købe det i vores spar(ved ikke om alle spar fører det), men er ret sikker på jeg også har set det i søsterne grene og andre steder hvor man selv kan blande the i en pose

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

Janne T. skriver:

Jeg har lige ringet og spurgt min lokale Matas, og de kunne godt få det hjem men havde det ikke her og nu. Har læst at det ofte er noget de lige skal bestille først, men du kan jo altid ringe til din lokale matas og spørge :-P

Nu fik jeg jo også lyst til at prøve.. Er total skeptisk med sådan noget, men at drikke the kan jo aldrig skade, så why not

Jeg tror også lige jeg smutter i matas Ellers har vi en helsekostbutik, det kan være de har det. 

Hehe det er jeg normalt også... Men ja det kan vel ikke skade

Anmeld

14. februar 2013

mth1987

FrkZier skriver:

i spar som regl, ellers har de det også ofte steder hvor man selv blander theen i en pose

vi har ingen spar her. Har prøvet superbest hvor der er så man selv kan putte i poser men heller ikk

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

De kunne godt skaffe det hjem i Matas, men de havde det ikke i butikken. Jeg fandt det i Helsekosten  

Så nu skal der brygges te 

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Hmm... måske man skulle bestille det hjem så det er her når jeg går ind i 3. trimester.. 

Eller i hvert fald bare undersøge hvor det kan fåes henne så man ikke behøver ulejlige Matas med at bestille det hjem til den tid 

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

Hmm... måske man skulle bestille det hjem så det er her når jeg går ind i 3. trimester.. 

Eller i hvert fald bare undersøge hvor det kan fåes henne så man ikke behøver ulejlige Matas med at bestille det hjem til den tid 

Hehe ja det kunne du gøre  

Jeg tror også man kan bestille det hjem fra nettet hvis det er. 

Men altså at det smager godt, vil jeg ikke ligefrem påstå  Men hvis man er til urtete, er det sikkert fint nok hehe. En eller to kopper af dem om dagen, dør man nok ikke af

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

det drikker jeg ofte - fordi det smager mega godt, har absolut aldrig overvejet at det kunne have noget med fødsel og gøre

Er vi sikker på at vi snakker om den samme te?! Haha 

Det her smager hvert fald ikke ligefrem godt! Det kan drikkes, meeeen nyde de, det er jeg ikke sikker på at jeg kommer til hehe

Anmeld

14. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Hehe ja det kunne du gøre  

Jeg tror også man kan bestille det hjem fra nettet hvis det er. 

Men altså at det smager godt, vil jeg ikke ligefrem påstå  Men hvis man er til urtete, er det sikkert fint nok hehe. En eller to kopper af dem om dagen, dør man nok ikke af

Jeg er til alt the! :-)

Drikker i forvejen brændenældethe og melissethe hverdag lige for tiden :-)

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Er vi sikker på at vi snakker om den samme te?! Haha 

Det her smager hvert fald ikke ligefrem godt! Det kan drikkes, meeeen nyde de, det er jeg ikke sikker på at jeg kommer til hehe

haha jeg synes det smager godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.