Hindbærblade te - go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.458 visninger
35 svar
2 synes godt om
14. februar 2013

Miss Church

Har læst at hindbærblade te, skulle styrke livmoderen og hjælpe til en nemmere fødsel. 

Kender du til hindbærblade te?

Vil du anbefale det til andre? 

Meningen er IKKE at jeg vil bruge det til at stimulere veer og sætte fødslen igang, men bruge det som en slags "opvarmning". 
Nogle steder anbefales det, at man drikker teen i 3. trimester. Så tænker at risikoen for at gå i fødsel af det er meget lille. 

Del gerne dine erfaringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Kløver

Kender det ikke, men lyder spændende og tænker det da ikke kan skade at drikke the, og giver det god virkning er det jo bare bonus

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

Maja84 skriver:

Kender det ikke, men lyder spændende og tænker det da ikke kan skade at drikke the, og giver det god virkning er det jo bare bonus

Nej det tænker jeg nemlig også  

Det er jo bare te. Om jeg drikke den ene frugt-te eller den anden, kan vel være lige meget. Men hvis det nu er rigtigt at det har betydning for fødselsforløbet, er det jo bare en bonus

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Har læst at hindbærblade te, skulle styrke livmoderen og hjælpe til en nemmere fødsel. 

Meningen er IKKE at jeg vil bruge det til at stimulere veer og sætte fødslen igang, men bruge det som en slags "opvarmning". 
Nogle steder anbefales det, at man drikker teen i 3. trimester. Så tænker at risikoen for at gå i fødsel af det er meget lille. 

det drikker jeg ofte - fordi det smager mega godt, har absolut aldrig overvejet at det kunne have noget med fødsel og gøre

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

dobbelt

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

det drikker jeg ofte - fordi det smager mega godt, har absolut aldrig overvejet at det kunne have noget med fødsel og gøre

ja så skader det da hvert fald ikke  

Det tror jeg lige jeg vil overveje så

Anmeld

14. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

ja så skader det da hvert fald ikke  

Det tror jeg lige jeg vil overveje så

og hvis det så sku gøre fødslen nemmere, så det jo bare ren bonus - og the er jo dejligt på denne årstid

Anmeld

14. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

og hvis det så sku gøre fødslen nemmere, så det jo bare ren bonus - og the er jo dejligt på denne årstid

Ja nemlig Jeg drikker jo alligevel te næsten hver dag, så kan det jo ligeså godt være det

Hvor køber du det henne? Har hørt man kan få det i matas?

Anmeld

14. februar 2013

mth1987

FrkZier skriver:

Hvor køber du det henne?

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Miss Church skriver:

Ja nemlig Jeg drikker jo alligevel te næsten hver dag, så kan det jo ligeså godt være det

Hvor køber du det henne? Har hørt man kan få det i matas?

Jeg har lige ringet og spurgt min lokale Matas, og de kunne godt få det hjem men havde det ikke her og nu. Har læst at det ofte er noget de lige skal bestille først, men du kan jo altid ringe til din lokale matas og spørge :-P

Nu fik jeg jo også lyst til at prøve.. Er total skeptisk med sådan noget, men at drikke the kan jo aldrig skade, så why not

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.