Måske gravid - udlandsrejse: Hvad må jeg spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Silas <3

Mariasbaby skriver:

Ok, der er jo desværre også det, jeg efterhånden tror på..

TUSIND TAK, fordi du tog dig tid til at svare 

Har du været ved lægen, og få taget en blodprøve og blive undersøgt? Jeg var selv ved læge en mandag hvor der blev taget en blodprøve som viste sig at være negativ... Men jeg var også dernede om onsdagen og få taget en ny blodprøve som viste sig og være positiv og jeg er idag 7+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Mariasbaby

o1Mutte skriver:

Jeg har slet ikke været gravid

Men jeg har tit formået at udsætte min mens. Mange gange. Kan godt udsætte den i en uge hvis jeg tænker meget på det
Dog plejer det at hjælpe at jeg tester negativt. Fordi så kan jeg fortælle mig selv at jeg ikke er gravid. Og vups så kommer mens.
Meget mystisk og totalt upraktisk..

Jeg plejer nu at være temmelig regelmæssig +/- 2 dage, så at gå en hel uge over, synes jeg, er en smule underligt. Specielt fordi jeg faktisk ikke har tænk så meget på det de sidste 4-5 dage.. Men jeres tanker bekræfter jo desværre også det, jeg selv er nået frem til efterhånden. Så med mindre det mirakuløse skulle ske, så må min mens meget gerne snart komme, så vi kan komme videre..

MANGE TAK, fordi du tog dig tid til at svare og dele dine tanker med mig! 

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

Silas <3 skriver:

Har du været ved lægen, og få taget en blodprøve og blive undersøgt? Jeg var selv ved læge en mandag hvor der blev taget en blodprøve som viste sig at være negativ... Men jeg var også dernede om onsdagen og få taget en ny blodprøve som viste sig og være positiv og jeg er idag 7+2 

Nej, jeg har ikke været ved lægen endnu, da jeg VED, at hun bare vil sige, at jeg skal vente og se tiden an lidt endnu. Håbede da også på, at jeg havde fået enten mens eller positiv test nu, men hvis der ikke er kommet en afklaring (højst sandsynligt mens) i løbet af den kommende uges ferie, må jeg hellere få en tid hos lægen.. 

Hvor tidligt opdagede du, at du var gravid?

Anmeld

13. februar 2013

o1Mutte

Mariasbaby skriver:

Jeg plejer nu at være temmelig regelmæssig +/- 2 dage, så at gå en hel uge over, synes jeg, er en smule underligt. Specielt fordi jeg faktisk ikke har tænk så meget på det de sidste 4-5 dage.. Men jeres tanker bekræfter jo desværre også det, jeg selv er nået frem til efterhånden. Så med mindre det mirakuløse skulle ske, så må min mens meget gerne snart komme, så vi kan komme videre..

MANGE TAK, fordi du tog dig tid til at svare og dele dine tanker med mig! 

Håber din mens snart kommer, eller at der kommer 2 streger.
Det andet her er da ikke til at holde ud.

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

Håber din mens snart kommer, eller at der kommer 2 streger.
Det andet her er da ikke til at holde ud.

Tak, jeg synes godt nok også, at denne ventetid er træls. Og også held og lykke med jeres babyprojekt 

Giver lige en opdatering, når resultatet kommer 

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Mariasbaby skriver:

Nej, jeg har ikke været ved lægen endnu, da jeg VED, at hun bare vil sige, at jeg skal vente og se tiden an lidt endnu. Håbede da også på, at jeg havde fået enten mens eller positiv test nu, men hvis der ikke er kommet en afklaring (højst sandsynligt mens) i løbet af den kommende uges ferie, må jeg hellere få en tid hos lægen.. 

Hvor tidligt opdagede du, at du var gravid?

Var 4+2 da de kunne teste positiv 

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

Silas <3 skriver:

Var 4+2 da de kunne teste positiv 

Ja, så kan jeg jo godt se, at jeg er håbløst bagud mht. at teste positivt 

Held og lykke med graviditeten, og som sagt er jeg meget glad for, at du tog dig tid til at skrive 

Jeg skal nok give en lille opdatering, når der kommer en afklaring (forhåbentlig snart )

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Mariasbaby skriver:

Ja, så kan jeg jo godt se, at jeg er håbløst bagud mht. at teste positivt 

Held og lykke med graviditeten, og som sagt er jeg meget glad for, at du tog dig tid til at skrive 

Jeg skal nok give en lille opdatering, når der kommer en afklaring (forhåbentlig snart )

Krydser fingre for dig 

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

Hvad tænker I andre?

Anmeld

13. februar 2013

MissMaria

Mariasbaby skriver:

Hvad tænker I andre?

Jeg tænker nyd din ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.