Måske gravid - udlandsrejse: Hvad må jeg spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
25 svar
2 synes godt om
13. februar 2013

Mariasbaby

Kære alle, 

Er i dag 5+1, hvis jeg da er noget, for har endnu ikke testet positivt. (Har testet så sent som i morges)

I morgen skal jeg en uge til Barcelona, men er så lige kommet til at tænke på, om jeg mon burde overveje, hvad jeg spiser, da der jo måske er en chance for, at jeg er gravid..

Hvad tænker I? Er der en chance for, at testen bliver positiv? Og er der noget mad, I ikke ville spise, hvis det var jer?

Kh den forvirrede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

o1Mutte

Mariasbaby skriver:

Kære alle, 

Er i dag 5+1, hvis jeg da er noget, for har endnu ikke testet positivt.

I morgen skal jeg en uge til Barcelona, men er så lige kommet til at tænke på, om jeg mon burde overveje, hvad jeg spiser, da der jo måske er en chance for, at jeg er gravid..

Hvad tænker I? Er der en chance for, at testen bliver positiv? Og er der noget mad, I ikke ville spise, hvis det var jer?

Kh den forvirrede 

Hvorfor har du ikke testet endnu?

Men ja, testen vil med stor sandsynlighed blive positiv hvis du er gravid

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Ta da en test, vi kan jo ikk vide det

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

o1Mutte skriver:

Hvorfor har du ikke testet endnu?

Men ja, testen vil med stor sandsynlighed blive positiv hvis du er gravid

Jeg har skam testet, men har desværre ikke fået en positiv af slagsen endnu.. ØV!

Testede så sent som i morges..

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

Silas <3 skriver:

Ta da en test, vi kan jo ikk vide det

Jeg var vist lidt uklar i mæglet; har testet, så sent som i morges, men de har kun været negative..

Anmeld

13. februar 2013

o1Mutte

Mariasbaby skriver:

Jeg har skam testet, men har desværre ikke fået en positiv af slagsen endnu.. ØV!

Testede så sent som i morges..

Hmm, så tror jeg ikke du er gravid

Men altså man høre jo indimellem om dem der først kunne teste positiv meget sent. Ved dog ikke hvor tit det sker

Har du nogen symptomer?

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

o1Mutte skriver:

Hmm, så tror jeg ikke du er gravid

Men altså man høre jo indimellem om dem der først kunne teste positiv meget sent. Ved dog ikke hvor tit det sker

Har du nogen symptomer?

Nej, jeg synes efterhånden også, at det tyder på, at min krop er lidt umulig frem for gravid.

Jeg har haft en smule brunt udflåd i næsten to uger fra et par dage efter ÆL til forventet menstruationsstart. Herefter blot alm. men øget udflåd. Ved ikke om det er et tegn..?

Derudover har jeg på det sidste følt mig mere træt end jeg plejer, men har kun haft en enkelt morgen med kvalme, så tror ikke helt det tæller. Havde du graviditetssymptomer tidligt?

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Mariasbaby skriver:

Jeg var vist lidt uklar i mæglet; har testet, så sent som i morges, men de har kun været negative..

Så synes jeg ikk du skal gå ud fra du er gravid

Anmeld

13. februar 2013

o1Mutte

Mariasbaby skriver:

Nej, jeg synes efterhånden også, at det tyder på, at min krop er lidt umulig frem for gravid.

Jeg har haft en smule brunt udflåd i næsten to uger fra et par dage efter ÆL til forventet menstruationsstart. Herefter blot alm. men øget udflåd. Ved ikke om det er et tegn..?

Derudover har jeg på det sidste følt mig mere træt end jeg plejer, men har kun haft en enkelt morgen med kvalme, så tror ikke helt det tæller. Havde du graviditetssymptomer tidligt?

Jeg har slet ikke været gravid

Men jeg har tit formået at udsætte min mens. Mange gange. Kan godt udsætte den i en uge hvis jeg tænker meget på det
Dog plejer det at hjælpe at jeg tester negativt. Fordi så kan jeg fortælle mig selv at jeg ikke er gravid. Og vups så kommer mens.
Meget mystisk og totalt upraktisk..

Anmeld

13. februar 2013

Mariasbaby

Silas <3 skriver:

Så synes jeg ikk du skal gå ud fra du er gravid

Ok, der er jo desværre også det, jeg efterhånden tror på..

TUSIND TAK, fordi du tog dig tid til at svare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.