Hjælp til kort uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.714 visninger
33 svar
2 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

ja søger en kort uddannelse. jeg er ikke god til at sidde på en skole bænk som man siger men vil gerne have stående på mit cv at jeg er uddannet samt at jeg kan bruge det arbejds mæssigt. nogen gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Benjamins'mor

Sosu. Nem og du er ikke meget på skolen.

Anmeld

13. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

ja søger en kort uddannelse. jeg er ikke god til at sidde på en skole bænk som man siger men vil gerne have stående på mit cv at jeg er uddannet samt at jeg kan bruge det arbejds mæssigt. nogen gode forslag?

Det ville måske hjælpe hvis du skrev hvilken retning og hva du har i forvejen

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

det skal lige siges at sosu ikke er noget for mig da jeg har prøvet at være i et pleje hjem og det var lidt for grænse overskridelse jeg har kun 9. og 10. klasse. har ingen specielle retninger. har ingen studenter eksamen.

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

op :-)

Anmeld

13. februar 2013

mth1987

Tror det bliver svært for dig så, når du kun har 9. 10. Klasse

hvad med at tage noget hf? Så åbner der sig lidt flere døre og er kortere end gymnasial udd.

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

hvad med at tage noget hf? Så åbner der sig lidt flere døre og er kortere end gymnasial udd.

hvad kan man få af arbejde med kun en hf uddannelse?

Anmeld

13. februar 2013

Skruuk

Anonym skriver:

Hvor gammel er du?:-)

Anmeld

13. februar 2013

AnnaK89

mth1987 skriver:

Vil lige sige at en HF er en gymnasial udd. Kan faktisk bruges til ligeså meget som en stx eller hhx, med de rigtig fag.
Men ja ganske rigtig at den er 1 år kortere end disse.

TS - hvad med en kontoruddannelse?
Du starter med 2 år på skole og derefter praktik i 2 år, med enkelte skoleforløb

Anmeld

13. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

hvad kan man få af arbejde med kun en hf uddannelse?

Du ka komme ind på udd. Inden for kontor og butik f.eks. 

pt er det svært at få job selvom du har en udd. Så tror det er helt umuligt uden. Men det lyder ikk til du er så glad for skolebænken og så ville jeg synes det var den vej du sku tage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.