Når storebror hedder Emil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Dorthe1986

DAs mor skriver:

Jeg ville ikke bruge Ida til Emils lillesøster...
Ligesom jeg ikke selv vil kalde en evt datter Eva, fordi jeg har en Adam, selvom jeg synes Eva er et fint navn

Tak for dit input kan sagtens forstå Adam og Eva kombinationen, den ville jeg heller ikke selv bruge. Men på den ene side synes jeg, lige med Emil og Ida, at den ikke giver ligeså stærke associationer, som Adam og Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

LinLin

Dorthe1986 skriver:

Tak for dit input kan sagtens forstå Adam og Eva kombinationen, den ville jeg heller ikke selv bruge. Men på den ene side synes jeg, lige med Emil og Ida, at den ikke giver ligeså stærke associationer, som Adam og Eva

Nej måske ikke men stadig nok for mig

Anmeld

15. februar 2013

Aagaard

Silas <3 skriver:

Ja det kan man da 

Anmeld

15. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dorthe1986 skriver:

Se det er jo lige præcis sådan jeg har det med de navne var bare i tvivl om det var for klichéagtigt

Nogle klicher holder bare!! Og det er en af de bedre!! Så syntes det er helt perfekt vh stine

Anmeld

15. februar 2013

Dorthe1986

StineW79 skriver:

Nogle klicher holder bare!! Og det er en af de bedre!! Så syntes det er helt perfekt vh stine

Super

Anmeld

16. februar 2013

BabyMus

Dorthe1986 skriver:

Nej synes heller ikke selv, det er for sammensat så at sige :-) var bare i tvivl om det bare var mig. Ville helst ikke ende ud i at børnene selv syntes det var for irriterende, med andres kommentarer :-)

Det tror jeg altså ikke du skal være nervøs for. (:

Anmeld

22. februar 2013

Mila.

Hmm, i princippet kan man godt, men synes det bliver lidt "Emil og Ida"-agtigt. Ved ikke heelt. Altså det er jo helt op til dig, og når de bliver ældre er "Emil fra Lønneberg" måske glemt.. :3 Haha ej, det kan sagtens du sammen, go for it <3 Ellers kunne du finde noget der minder om Ida... Selvom jeg ikke helt hved hvad det så skulle være.. Olivia? Nej måske ikke, men Emil og Olivia er bare sødt - også inden de kom i x-factor :i

Mila xx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.