Når storebror hedder Emil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.056 visninger
26 svar
6 synes godt om
13. februar 2013

Dorthe1986

Ja, jeg er hverken gravid med nummer to eller i gang med at blive det, men har nu alligevel tænkt en del over det, især hvis vi skulle få en lille pige

Nå, men here goes. Storebror hedder som sagt Emil og som pigenavn har jeg bare altid elsket Ida og Emil og Ida er jo fine navne sammen, men kan ikke lade være med at studse lidt over Astrid Lindgren - koblingen her. Så ville egentlig høre jer ad, hvad i synes? Kunne man kalde en eventuelt lillesøster for Ida, når storebror hedder Emil

Ja det er jo totalt hypotetisk, men ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Silas <3

Ja det kan man da 

Anmeld

13. februar 2013

o1Mutte

Dorthe1986 skriver:

Ja, jeg er hverken gravid med nummer to eller i gang med at blive det, men har nu alligevel tænkt en del over det, især hvis vi skulle få en lille pige

Nå, men here goes. Storebror hedder som sagt Emil og som pigenavn har jeg bare altid elsket Ida og Emil og Ida er jo fine navne sammen, men kan ikke lade være med at studse lidt over Astrid Lindgren - koblingen her. Så ville egentlig høre jer ad, hvad i synes? Kunne man kalde en eventuelt lillesøster for Ida, når storebror hedder Emil

Ja da

Kender flere tvillinger der hedder Mads og Mikkel (lige som i den tegnefilm )

Anmeld

13. februar 2013

Dorthe1986

Silas <3 skriver:

Ja det kan man da 

Tak for dit svar

Anmeld

13. februar 2013

Louise H.

Sagtens

Anmeld

13. februar 2013

Dorthe1986

o1Mutte skriver:

Ja da

Kender flere tvillinger der hedder Mads og Mikkel (lige som i den tegnefilm )

Skønt at høre

Anmeld

13. februar 2013

Pigent

Dorthe1986 skriver:

Det kan man da sagtens Emil og Ida passer godt sammen. 

Ellers tænker jeg 

Emil og Emma

Emil og Sofie

Emil og Astrid

Emil og Merle

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

Dorthe1986 skriver:

Det synes jeg godt man kan 

Hvis i kan lide de navne, så kan i jo ikke gøre for at der tilfældigvis er 2 børn i en børnehistorie der hedder det 

Jeg er selv ret vild med Ellen og Daniel, som de jo hedder i Matador 

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

Det synes jeg sagtens man kan, det er da sødt

Kommer lige med andre navne jeg synes er søde sammen med Emil

Mie
Sara
Anna
Tine
Maja
Aya
Ditte
Dicte
Mira
Elin

Oskar
Jacob
Victor
Anton
Jonas
David

Var hvad jeg lige kunne komme i tanke om

Man kan altid hygge med at snakke navne

Anmeld

15. februar 2013

Dorthe1986

Barnepigen skriver:

f

Det kan man da sagtens Emil og Ida passer godt sammen. 

Ellers tænker jeg 

Emil og Emma

Emil og Sofie

Emil og Astrid

Emil og Merle

Tak for de gode forslag, men min niece hedder Emma :-) men Sofie har jeg også tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.