Afbrudt samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

modesty

FrkZier skriver:

ja der er mindre sandsynlighed for at blive gravid ved 'træk ud metoden' - det der undre mig er fx hvis man så bliver gravid og ikke kan forstå hvorfor, fordi man har jo beskyttet sig..

at trække sig ud er ikke at beskytte sig mod graviditet, det kan måske medvirke at man ikke bliver ligeså hurtig gravid, men at kalde det beskyttelse synes jeg altså lige er fantastifuldt nok

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men jeg har så heller aldrig oplevet nogen der har reageret på dén måde. 

Men ja, så er man lidt naiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

FrkZier

modesty skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men jeg har så heller aldrig oplevet nogen der har reageret på dén måde. 

Men ja, så er man lidt naiv.

jeg har (desværre) læst om ret mange der mente de havde beskyttet sig, fordi manden havde jo trukket sig ud - og det chokerer mig at man dybt seriøst tror at det er at beskytte sig, det en dyr lærestreg

Anmeld

14. februar 2013

raca

hvis kvindens mens er relmessig, og man bruger afbrudt samleje+ sikre perioder, så er ricikoen for graviditet jo mindre end hvis man ikke gjode noget..

og nej det er ikke den sikreeste metode.. men hvis man kombinere dem og andvender dem korekt, har de ligeså stor sikkerhed for en uønsket gravidiget som andre præventions former... men det kræver diciplin.

og de aller fleste præventions former er der jo gener ved.. jeg ville eks aldrig byde min krop at blive udsat for den mængde hormoner der er i p-piller..og spiral

kobberspiral forhindre jo ikke en befrugtig bare at ægget ikke sidder sig fast, sådan i de fleste tilfælde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.