Bliver de bare positive , eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

malliebooh

Jeg har brugt valmed test og den blev positiv indenfor tid og den blev ved med at se lige sådan ud i flere dage efter, så der var ingen ændringer på min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har aldrig selv prøvet at få en falsk positiv valmedtest - men har en veninde som fik 2 streger på apotekets test efter 10-15 minutter og hun var ikke gravid..

Ville ikke stole på en test der er aflæst efter tiden, men hellere tage en ny, måske et andet mærke og sørge for at aflæse indenfor tiden..

for at den er der

Jeg prøver igen i morgen , men denne her test var der ingenting på indenfor tiden, men da jeg så kigger næste dag , så er der to streger . Jeg stoler ikke på den, men kan bare heller ikke lade være med at tænke på , at sådan så min allerførste test også ud efter den havde ligget længe , og jeg var gravid

Men er glad for at hører at der er nogle som har oplevet at få en positiv test efter lang tid og så alligevel være gravid

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har ALDRIG oplevet at de valmed teste jeg har taget er blevet (falske)positive efter at have ligget 1,2 og 3 timer eller derover.

Så dine har der altid kun været en streg på , lige meget hvor mange dage den har ligget ?

Anmeld

13. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Så dine har der altid kun været en streg på , lige meget hvor mange dage den har ligget ?

Ja..

Anmeld

13. februar 2013

Kamillaaa91

Jeg testede også positiv uden for tiden hvor stregerne skulle komme og der brugte jeg også det mærke :-) og var gravid :-)

Anmeld

13. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg brugte valmed begge gange og var positive inden for tid. Så det kan jeg desværre heller ikke hjælpe med.

Anmeld

13. februar 2013

Benjamins'mor

Det er 2 uger siden jeg testede positivt og testen ligger stadig og er positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.