Bliver de bare positive , eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Har du prøvet at teste idag?

Alle de gange jeg har testet og de har været negative, der har jeg gemt testene og kigget dagen efter og der HAR ALDRIG været kommet en streg dagen efter...

Nej har ikke testet i dag prøver igen i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Nej har ikke testet i dag prøver igen i morgen

Okay held og lykke 

Anmeld

13. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg har desværre flere gange oplevet at valmed teste blev positive efter tid, hvor jeg ikke har været gravid

Men jeg for at den er der

Anmeld

13. februar 2013

Mother-love

På test dag kunne jeg ikke få en positiv test indenfor tiden. Men kunne gody over tid og jrg var altså gravid.

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Min den første jeg tog kom den efter tid og jeg er nu 8+6

Anmeld

13. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har vel efterhånden taget i omegen af 100 test incl. valmed,og jeg har aldrig fået en positiv test over tid.

Men når det så er sagdt,så skulle valmed,og strimmel testen fra billige-test,være ret gode,til at blive positiv,når de har ligget længere end 10 minutter. 

Anmeld

13. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har hørt at valmed teste bliver falske positive efter tid - men dog har jeg også hørt det helt modsatte ?

Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres erfaringer med positive og negative teste . Da de blev positive efter tid , var i så gravide alligevel??

Kom koom !
Har vedlagt mine billeder , da de ser sådan ud efter i går ..

Jeg har aldrig fået en streg nr 2, hvis ikke jeg har været gravid heller ikke over tid!

for dig!

Anmeld

13. februar 2013

Bare mig..

Anonym skriver:

Jeg har hørt at valmed teste bliver falske positive efter tid - men dog har jeg også hørt det helt modsatte ?

Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres erfaringer med positive og negative teste . Da de blev positive efter tid , var i så gravide alligevel??

Kom koom !

Mine tests blev også først positive efter tiden, med samme tests, og jeg har været gravid begge gange

Synes godt jeg kan ane nr to streg, dog ret utydeligt..

Anmeld

13. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Kom koom !

Jeg har ALDRIG oplevet at de valmed teste jeg har taget er blevet (falske)positive efter at have ligget 1,2 og 3 timer eller derover.

Anmeld

13. februar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Kom koom !

Har aldrig selv prøvet at få en falsk positiv valmedtest - men har en veninde som fik 2 streger på apotekets test efter 10-15 minutter og hun var ikke gravid..

Ville ikke stole på en test der er aflæst efter tiden, men hellere tage en ny, måske et andet mærke og sørge for at aflæse indenfor tiden..

for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.