Bliver de bare positive , eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.807 visninger
26 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har hørt at valmed teste bliver falske positive efter tid - men dog har jeg også hørt det helt modsatte ?

Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres erfaringer med positive og negative teste . Da de blev positive efter tid , var i så gravide alligevel??

Kom koom !
Har vedlagt mine billeder , da de ser sådan ud efter i går ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har hørt at valmed teste bliver falske positive efter tid - men dog har jeg også hørt det helt modsatte ?

Jeg kunne godt tænke mig at hører jeres erfaringer med positive og negative teste . Da de blev positive efter tid , var i så gravide alligevel??

Kom koom !
Har vedlagt mine billeder , da de ser sådan ud efter i går ..

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg ikke brugte valmed da jeg testede positivt..

Men jeg krydser for dig!

Anmeld

13. februar 2013

ZamanogDania

Mine tester så sådan ud da jeg testet positiv. Jeg troede ikke på jeg var gravid. Men man siger hvis der bare er 2 streger så er den positiv. Også hvis den er meget utydelig. Jeg vil sige den er positiv hvis den er læst inden for det tid

En forsigtig tillykke

Anmeld

13. februar 2013

Mettefpigen

Du kan ikk stole på en test over tid.... Hvis den ikk er positiv inden for tid ville jeg prøve igen dagen efter..... Men hvis den test du viser er inden for tid så vil jeg sige at den er positiv :-)

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Mine tester så sådan ud da jeg testet positiv. Jeg troede ikke på jeg var gravid. Men man siger hvis der bare er 2 streger så er den positiv. Også hvis den er meget utydelig. Jeg vil sige den er positiv hvis den er læst inden for det tid

En forsigtig tillykke

Altså var du gravid da du testede ..?
Min test ser sådan ud efter 1 dag. I går var der en lille smule , men nu ser den sådan ud ..

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Du kan ikk stole på en test over tid.... Hvis den ikk er positiv inden for tid ville jeg prøve igen dagen efter..... Men hvis den test du viser er inden for tid så vil jeg sige at den er positiv :-)

Det er ikke inden for tid der var en lille bitte smule i går , næsten ingenting , og nu ser den sådan ud ..

Man hører mange ting , og sidste gang jeg testede positivt , der kom det også en streg efter lang tid , det var dog med strimmel test , pg der var jeg gravid ( fik en sa i 10 uge) , og det er nu 4,5 uger siden det er sket , o det kunne bare være fedt hvis jeg var gravid igen

Anmeld

13. februar 2013

ZamanogDania

Anonym skriver:

Altså var du gravid da du testede ..?
Min test ser sådan ud efter 1 dag. I går var der en lille smule , men nu ser den sådan ud ..

Jamen jeg var gravid, men det var indenfor den tid jeg læst. Jeg ville ikke stole på en test hvis det var over tiden du læst. Mine tester så sådan ud allerede efter 1-2 min. Du må prøve igen i morgen også se om den bliver tydelig indenfor tiden

Anmeld

13. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det er ikke inden for tid der var en lille bitte smule i går , næsten ingenting , og nu ser den sådan ud ..

Man hører mange ting , og sidste gang jeg testede positivt , der kom det også en streg efter lang tid , det var dog med strimmel test , pg der var jeg gravid ( fik en sa i 10 uge) , og det er nu 4,5 uger siden det er sket , o det kunne bare være fedt hvis jeg var gravid igen

Jaa der er nogle hvor de er gravide, men ville vente og prøve igen.... Jeg synes du skal prøve og vente nogle dage også prøve igen....

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Har du prøvet at teste idag?

Alle de gange jeg har testet og de har været negative, der har jeg gemt testene og kigget dagen efter og der HAR ALDRIG været kommet en streg dagen efter...

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jaa der er nogle hvor de er gravide, men ville vente og prøve igen.... Jeg synes du skal prøve og vente nogle dage også prøve igen....

Ja jeg prøver i morgen , men jeg har en formodning om hvornår jeg havde ægløsning , og det er derudfra jeg tester , for så ville der have gået 14 dage på fredag - lørdag .
Men jeg aner jo ikke om det er rigtig jeg havde æl der ..

Jeg fik faktisk min kæreste til at tisse på en test sidste gang , fordi det også så sådan her ud , og den forblev negativ .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.