Hvor langtid prøvede i inden den var der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar allesammen

Det ser ud til at det er meget forskelligt hvor hurtigt det går, og vi har sikkert bare været meget heldige sidste gang

Der er ikke andet for en at prøve videre og håbe på at ønskebarn nr. 2 pludselig kommer til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

sofiell89

Første gang gik der præcis 1 år fra p pille stop til positiv test. Denne gang var den der i første hug, selvom jeg har pcos

Anmeld

13. februar 2013

Riikke

7 månender

Anmeld

13. februar 2013

KLN

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg skriver som anonym, da vores familier ikke ved vi er i gang med projekt lillebror eller lillesøster

Jeg vil gerne høre hvor langtid der gik fra i smed p-pillerne og til i blev gravide?

Jeg smed p-pillerne lige inden nytår, og vi har sexet og sexet de to gange jeg indtil videre har haft ægløsning uden resultat.

Jeg ved godt at der normalt går noget tid fra p-pillestop, men da vi fik vores første barn for 2,5 år siden gik det simpelthen så stærkt, og der gik ikke en gang en måned før jeg var gravid..

Jeg er måske bange for at vi er for fokuserede på det fordi vi SÅ gerne vil, og kan bare allerede nu mærke jeg er bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, ved det er åndsvagt, men netop fordi det gik så stærkt første gang, havde man bare en forventning om at det ville det igen..

Årh det blev langt - tak for du lyttede - måtte bare lige ud med det

Der gik 4 måneder. Var os på p-piller.

Anmeld

13. februar 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg skriver som anonym, da vores familier ikke ved vi er i gang med projekt lillebror eller lillesøster

Jeg vil gerne høre hvor langtid der gik fra i smed p-pillerne og til i blev gravide?

Jeg smed p-pillerne lige inden nytår, og vi har sexet og sexet de to gange jeg indtil videre har haft ægløsning uden resultat.

Jeg ved godt at der normalt går noget tid fra p-pillestop, men da vi fik vores første barn for 2,5 år siden gik det simpelthen så stærkt, og der gik ikke en gang en måned før jeg var gravid..

Jeg er måske bange for at vi er for fokuserede på det fordi vi SÅ gerne vil, og kan bare allerede nu mærke jeg er bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, ved det er åndsvagt, men netop fordi det gik så stærkt første gang, havde man bare en forventning om at det ville det igen..

Hej 

Jeg stoppede på pillerne i november 2011 , så begyndte vi pb i maj 2012 og så stod vi med den positive test i november 2012 Så 6 måneder  

Anmeld

13. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger!

Da jeg smed p-pillerne i marts 09 gik der 3 mrd., så var jeg gravid. Det endte i en MA hvor jeg blev gravid igen 6 mrd. efter. 

Denne gang tog det 4 mrd. så var testen positiv 

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Håber det også snart bliver vores tur igen

Tusind tak for svar allesammen - det beroliger lidt at se det er helt normalt at det ikke går ligeså stærkt 2. gang

Anmeld

13. februar 2013

MichalaDahl

Jeg tror faktisk det er en god idé, at prøve at have sex inden man har ægløsning, da der er langt for cellerne, og op til din livmoder. Så måske skal i ikke planlægge det så meget, men bare gøre det i ny og næ 

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

MichalaDahl skriver:

Jeg tror faktisk det er en god idé, at prøve at have sex inden man har ægløsning, da der er langt for cellerne, og op til din livmoder. Så måske skal i ikke planlægge det så meget, men bare gøre det i ny og næ 

Det har vi faktisk også lige snakket om det

Det kan meget nemt blive sex bare for at få baby ud af det, når man skal gøre det på bestemte datoer

Det er bare så hulans svært når man rigtig gerne vil

Anmeld

15. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Hej piger!

8 måneder med den første.. Nu har vi været i gang i 7 måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.