Hvor langtid prøvede i inden den var der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg skriver som anonym, da vores familier ikke ved vi er i gang med projekt lillebror eller lillesøster

Jeg vil gerne høre hvor langtid der gik fra i smed p-pillerne og til i blev gravide?

Jeg smed p-pillerne lige inden nytår, og vi har sexet og sexet de to gange jeg indtil videre har haft ægløsning uden resultat.

Jeg ved godt at der normalt går noget tid fra p-pillestop, men da vi fik vores første barn for 2,5 år siden gik det simpelthen så stærkt, og der gik ikke en gang en måned før jeg var gravid..

Jeg er måske bange for at vi er for fokuserede på det fordi vi SÅ gerne vil, og kan bare allerede nu mærke jeg er bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, ved det er åndsvagt, men netop fordi det gik så stærkt første gang, havde man bare en forventning om at det ville det igen..

Årh det blev langt - tak for du lyttede - måtte bare lige ud med det

Der gik præcist 6 måneder hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Fru Christensen

1. Gang var den der med det samme. Smed P-pillerne i oktober og i november testede jeg positiv. 

2. Gang tog det til gengæld lidt længere tid. 6 måneder. Tror dog også at det havde noget at sige at jeg midtvejs i de måneder havde en ret slem lungebetændelse i en hel måned, hvor jeg lå lige på grænsen til indlæggelse.. Så kroppen havde nok at arbejde med i forvejen. Og lige sådan den efterfølgende måned med at komme ordentlig ovenpå igen...

Anmeld

13. februar 2013

SanneJensen

Jeg har ikke spist p-piller siden september 2012, og her har der ikke været gevinst endnu. Men nu skal det siges at vi heller ikke prøver helt vildt effektivt med æl-teste osv. Sker det, ja så sker det

Anmeld

13. februar 2013

Lise

Det gik hurtigt.

Jeg smed p-pillerne og ventede på min første rigtige mens, som jeg ville have først, for at kunne følge cyklus. Den kom som forventet på 29. dag, så 12 dage herefter tænkte jeg at det var tid til at lave et barn. Og det var det  Så det gik nemt.

Første gang var den der også 1. gang vi prøvede, som dog først var 3-4 mdr efter p-pillestop.

Anmeld

13. februar 2013

Brams

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg skriver som anonym, da vores familier ikke ved vi er i gang med projekt lillebror eller lillesøster

Jeg vil gerne høre hvor langtid der gik fra i smed p-pillerne og til i blev gravide?

Jeg smed p-pillerne lige inden nytår, og vi har sexet og sexet de to gange jeg indtil videre har haft ægløsning uden resultat.

Jeg ved godt at der normalt går noget tid fra p-pillestop, men da vi fik vores første barn for 2,5 år siden gik det simpelthen så stærkt, og der gik ikke en gang en måned før jeg var gravid..

Jeg er måske bange for at vi er for fokuserede på det fordi vi SÅ gerne vil, og kan bare allerede nu mærke jeg er bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, ved det er åndsvagt, men netop fordi det gik så stærkt første gang, havde man bare en forventning om at det ville det igen..

Det tog os 12 år at få vores dejlige prinsesse

Anmeld

13. februar 2013

Tanja Hedelund Jensen

Første gang tog det ca 2 måneder.

Denne gang gik der ca 3 måneder

Anmeld

13. februar 2013

henh01

Jeg var en af de heldige der fik ægløsning 14 dage efter p pille stop og blev gravid her.

Denne gang var jeg ikke på p piller, men da vi smed præventionen blev jeg gravid i et hug - og tilmed på vores årsdag.

Anmeld

13. februar 2013

M.K.D

Anonym skriver:

Hej piger!

Her var det ikke meningen - men efter vores egen beregning, gik der 3 måneder. 

Anmeld

13. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

2 uger 

Anmeld

13. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Hej piger!

2,5år - SA 2 mdr efter en bio. Vi prøver stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.