Hvor langtid prøvede i inden den var der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg skriver som anonym, da vores familier ikke ved vi er i gang med projekt lillebror eller lillesøster

Jeg vil gerne høre hvor langtid der gik fra i smed p-pillerne og til i blev gravide?

Jeg smed p-pillerne lige inden nytår, og vi har sexet og sexet de to gange jeg indtil videre har haft ægløsning uden resultat.

Jeg ved godt at der normalt går noget tid fra p-pillestop, men da vi fik vores første barn for 2,5 år siden gik det simpelthen så stærkt, og der gik ikke en gang en måned før jeg var gravid..

Jeg er måske bange for at vi er for fokuserede på det fordi vi SÅ gerne vil, og kan bare allerede nu mærke jeg er bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, ved det er åndsvagt, men netop fordi det gik så stærkt første gang, havde man bare en forventning om at det ville det igen..

Årh det blev langt - tak for du lyttede - måtte bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

naomi

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg skriver som anonym, da vores familier ikke ved vi er i gang med projekt lillebror eller lillesøster

Jeg vil gerne høre hvor langtid der gik fra i smed p-pillerne og til i blev gravide?

Jeg smed p-pillerne lige inden nytår, og vi har sexet og sexet de to gange jeg indtil videre har haft ægløsning uden resultat.

Jeg ved godt at der normalt går noget tid fra p-pillestop, men da vi fik vores første barn for 2,5 år siden gik det simpelthen så stærkt, og der gik ikke en gang en måned før jeg var gravid..

Jeg er måske bange for at vi er for fokuserede på det fordi vi SÅ gerne vil, og kan bare allerede nu mærke jeg er bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, ved det er åndsvagt, men netop fordi det gik så stærkt første gang, havde man bare en forventning om at det ville det igen..

Årh det blev langt - tak for du lyttede - måtte bare lige ud med det

1. gang gik der 2, 5 år inden det lykkedes at blive gravid med min søn. Aborterede dog 3 gange inden men inden jeg overhovedet blev gravid 1. gang fra jeg smed p-pillerne gik der 1 år.

Er nu gravid for 5 gang med vores 2. barn (en pige) og der smed jeg pillerne i okt 2011 og så brugte vi kondom i et år og så var den der i første hug i okt 2012. (Tror nemlig jeg er en af dem hvor hormonerne fra pillerne sidder i kroppen i lang tid efter stop)

Mange gange held og lykke:-) Det skal nok lykkes:-)

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

naomi skriver:

1. gang gik der 2, 5 år inden det lykkedes at blive gravid med min søn. Aborterede dog 3 gange inden men inden jeg overhovedet blev gravid 1. gang fra jeg smed p-pillerne gik der 1 år.

Er nu gravid for 5 gang med vores 2. barn (en pige) og der smed jeg pillerne i okt 2011 og så brugte vi kondom i et år og så var den der i første hug i okt 2012. (Tror nemlig jeg er en af dem hvor hormonerne fra pillerne sidder i kroppen i lang tid efter stop)

Mange gange held og lykke:-) Det skal nok lykkes:-)

Tusind tak for svar

Håber snart at solen skinder på os igen og vores dejlige knægt kan få en lillesøster eller lillebror

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

1 måned

Anmeld

13. februar 2013

Trekløver(:

3 måneder gik der hos os

Anmeld

13. februar 2013

TbCp

Først gang blev jeg gravid lige efter...
Altså smed pillerne, fik mens og blev så gravid...

2. gang gik der lige en måned ekstra så var den der.

Anmeld

13. februar 2013

Christina :-)

3 uger :-)

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

3 måneder gik der hos os

Håber næste forsøg bliver vores gang så

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Først gang blev jeg gravid lige efter...
Altså smed pillerne, fik mens og blev så gravid...

2. gang gik der lige en måned ekstra så var den der.

Håber det samme sker for os så

Man bliver bare nervøs med det samme det er anderledes end sidste gang, selvom det jo er dumt, og jeg godt ved at det slet ikke er unormalt man ikke bliver gravid med det samme

Anmeld

13. februar 2013

Bshizzle

Der gik 6 mdr fra da jeg smed pillerne til jeg blev Gravid 

Faktisk havde vi planer om at holde en pause på 2 mdr (for terminen ikke gik ind over min anden søn's fødselsdag) 

så vi lagde tankerne om Baby på hylden.. Men så var jeg sku Gravid!! 

- Så måske man ikke skal tænke for meget på at blive gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.