Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har altid haft en ret sart hud, og har i vinterperioderne derfor taget en smule solarium og spist " Prednisolon" og smurt mig med noget homoncreme.
Mit spørgsmål er så nu hvor jeg er gravid, hvad tror du/I der skader mindst - solarium 3 gange om ugen a 6 min eller en daglig dosis homoncreme og piller?
Min hudlæge har anbefalet mig forsat at spise "Predinisolon" og smøre mig med "betnovat" pg naturligvis en fed creme dagligt... jeg synes bare det lyder meget voldsomt?!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dukke skriver: Jeg har selv en hudsygdom hvor det hjælper at tag sol og det kan jeg ikke finde på mens jeg er gravid
Jeg har selv en hudsygdom hvor det hjælper at tag sol og det kan jeg ikke finde på mens jeg er gravid
Hvad har du så gjort i stedet for?
Mit er så voldsomt og klør helt vildt, så hvis jeg ikke gør nogen af tingene, får jeg ingen søvn, riv mærker over det hele og bliver virkelig stresset over alt bare klør.
Ville nok tage de vitaminer som du får igennem sol, i pilleform..
Kunne aldrig drømme om at smørre noget på mig som indeholder hormoner i en graviditet..
Solarie ville jeg heller ikke gøre.. (Er stor forbruger når jeg ikke er gravid)
Anonym skriver: DJeg har altid haft en ret sart hud, og har i vinterperioderne derfor taget en smule solarium og spist " Prednisolon" og smurt mig med noget homoncreme. Mit spørgsmål er så nu hvor jeg er gravid, hvad tror du/I der skader mindst - solarium 3 gange om ugen a 6 min eller en daglig dosis homoncreme og piller? Min hudlæge har anbefalet mig forsat at spise "Predinisolon" og smøre mig med "betnovat" pg naturligvis en fed creme dagligt... jeg synes bare det lyder meget voldsomt?!!
DJeg har altid haft en ret sart hud, og har i vinterperioderne derfor taget en smule solarium og spist " Prednisolon" og smurt mig med noget homoncreme.
Jeg ville lytte til min læge - det er trods alt ham der har ekspertisen og som har set dig.
Det er jo altså også sådan at hormoncreme virker lige hvor det skal, nemlig på huden og selvom det selvfølgeligt når blodet, er det meget begrænsede mængder.
Skouboe skriver: Jeg ville lytte til min læge - det er trods alt ham der har ekspertisen og som har set dig. Det er jo altså også sådan at prednisoloncreme virker lige hvor det skal, nemlig på huden og selvom det selvfølgeligt når blodet, er det meget begrænsede mængder.
Det er jo altså også sådan at prednisoloncreme virker lige hvor det skal, nemlig på huden og selvom det selvfølgeligt når blodet, er det meget begrænsede mængder.
Jeg får predinisilon piller på 25 mg, som jeg i følge min hudlæge skal spise dagligt - samt jeg skal smøre mig med en anden homoncreme
Månsson skriver: Det er hvis der pest eller kolera udtrykket kommer til sin ret.. Tror ikke der er noget af det der der er sundt og jeg ville ikke byde min baby det
Det er hvis der pest eller kolera udtrykket kommer til sin ret.. Tror ikke der er noget af det der der er sundt og jeg ville ikke byde min baby det
Du har helt ret, det er virkelig pest eller kolera - problemet er bare at jeg ikke kan have en normal hverdag hvis jeg ikke gør en af tingene.
tarkoflen skriver: Jeg ville snakke med lægen om, hvad du skal gøre, for det har han/hun noget mere styr på, end os herinde!Det må være en lægevurdering, der skal til, for de har forstand på det!
Jeg ville snakke med lægen om, hvad du skal gøre, for det har han/hun noget mere styr på, end os herinde!Det må være en lægevurdering, der skal til, for de har forstand på det!
Jeg giver dig helt ret, jeg synes bare det er meget voldsomt med alle de homoner.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128