Hvornår fik du mave som første gangs gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Maja88

Fik mave omkring uge 14-15 mener jeg og kunne mærke den fra 15+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Fik mave omkring uge 14-15 mener jeg og kunne mærke den fra 15+4

Og jeg var overvægtig

Anmeld

13. februar 2013

IG

Jeg går ind i uge 18 i morgen, men har ikke kunne lukke mine bukser siden uge 10-12 uden det gjorde ondt... jeg synes ikke helt selv jeg kan se det er en baby bule, men det kommer nok snart.

Anmeld

13. februar 2013

Monski

Mærkede liv i 18+ indeni og 20+ udenpå
Fik en lille babybule omkring uge 20 og det kom helt klart i ryk, den blev lidt større omkring uge 30 men det var først da jeg var 38 man rigtig kunne se jeg var gravid

Anmeld

13. februar 2013

banana3

Monski skriver:

Mærkede liv i 18+ indeni og 20+ udenpå
Fik en lille babybule omkring uge 20 og det kom helt klart i ryk, den blev lidt større omkring uge 30 men det var først da jeg var 38 man rigtig kunne se jeg var gravid

Så er man da ikke plaget af en kæmpe mave så længe
Det er underligt at være i uge 17, og stadig have en helt flad mave jeg mærker iNTET til graviditeten.. Det er SÅ dejligt, samtidig med at det er vildt underligt

Anmeld

13. februar 2013

Monski

banana3 skriver:

Så er man da ikke plaget af en kæmpe mave så længe
Det er underligt at være i uge 17, og stadig have en helt flad mave jeg mærker iNTET til graviditeten.. Det er SÅ dejligt, samtidig med at det er vildt underligt

Nej lige præcis
De er super skønt men samtidigt er det også lidt ærgerligt at se alle andre med de flotteste maver og så går man selv rundt og ligner en der bare har spist for meget kage
- din mave kan nå at komme endnu, bare vendt

Jeg er faktisk 3+5 i dag, så håååååber at jeg denne gang får en kæmpe mave

Anmeld

13. februar 2013

banana3

Monski skriver:

Nej lige præcis
De er super skønt men samtidigt er det også lidt ærgerligt at se alle andre med de flotteste maver og så går man selv rundt og ligner en der bare har spist for meget kage
- din mave kan nå at komme endnu, bare vendt

Jeg er faktisk 3+5 i dag, så håååååber at jeg denne gang får en kæmpe mave

Neeeej!! Kæmpe tillykke til dig! Så går det nok hurtig med maven denne gang, hvad mon der gemmer sig i maven? Hvor er det dog spændene

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

banana3 skriver:

Jeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?
Jeg er 16+0, og der er ingen tegn på mave så er jeg da ikke generet af den så længe.. Hihi

uge 10

Anmeld

13. februar 2013

Zelinasmor

20+

Anmeld

13. februar 2013

lilledittemor

banana3 skriver:

Jeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?
Jeg er 16+0, og der er ingen tegn på mave så er jeg da ikke generet af den så længe.. Hihi

Her er billederne fra min første graviditet - så kan du selv se hvad du synes der er mave og ikke mave

https://www.baby.dk/debat/124428pi1/foelg-en-mave/4 --uge-og-frem.aspx

Dengang mærkede jeg hende første gang 13+6 og regelmæssigt omkring uge 17-18. Far mærkede hende 19+?

Her anden gang går det lidt hurtigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.