Hvornår fik du mave som første gangs gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Kamulla

banana3 skriver:

Der tror jeg også jeg kommer hen ad, kom det pludseligt eller i små ryk? Og hvornår mærkede du babyen?

jamen det kom pludseligt.. og derefter gik det hurtigt

jeg mærkede liv 18+ mener jeg nu er min søn 5 år om 3 uger ca. hehe.. så sådan helt præcist husker jeg nok ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

simone_jacobsen

banana3 skriver:

JeJeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?
Jeg er 16+0, og der er ingen tegn på mave så er jeg da ikke generet af den så længe.. Hihi

Jeg var omkring uge 18 - og var/er overvægtig. Jeg mærkede liv indvendigt i samme uge og 3 dage senere mærkede jeg udvendigt, altså også i uge 18.

Men det er SÅ forskelligt med hvornår man kan se det og hvornår man kan mærke liv. De siger at man først skal mærke regelmæssigt liv, indvendigt, fra uge 25 af..

Anmeld

12. februar 2013

Mettefpigen

Fik mave MEGET hurtigt..... Havde allerede en pæn bule da jeg var i uge 11... Uhh men kan faktisk ikk huske hvornår jeg mærkede bassen første gang.....

Anmeld

12. februar 2013

M (:

banana3 skriver:

Jeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?
Jeg er 16+0, og der er ingen tegn på mave så er jeg da ikke generet af den så længe.. Hihi

Jeg begyndte at få en lille uskyldig bule 18+, men det var først omkring 22+ at det begyndte at ligne en (meget lille) babybule.. 

Anmeld

12. februar 2013

AnthonsMor

Jeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?

Begyndte allerede omkring uge 10 at kunne se forskel fra det første billede jeg tog, også gik det ellers også bare stærkt derefter! Og jeg er altså 25+ kilo overvægtig..  Så det nogen mener med, at overvægtige ikke så hurtigt får mave er jeg et levende bevis på, at det kan vi altså godt

Mærkede først liv da jeg var i uge 22 grundet fortil liggende moderkage og garanteret også min overvægt 

Anmeld

12. februar 2013

bubba

banana3 skriver:

Det fik jeg omkring uge 12 faktisk.. Og fra uge 15 gik det rigtig stærkt 

Anmeld

12. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
banana3 skriver:

Jeg kan ikke huske hvornår jeg mærkede liv første gang... men jeg kan huske at jeg havde fået en fin bule allerede uge 10, for vi var hos svigermor der sagde at vi skulle passe på med alt det junk food for jeg havde kommet mig...

Anmeld

12. februar 2013

aya-zia

banana3 skriver:

omkring uge 10 men nr 1... men havde også anoreksi så var MEGET tynd... og tog da heller ik andet end 5 kg på

i uge 9 med nr 2 kunne lægen se det... og her tog jeg kun 6 kg på

bliver jeg gravid nu tror jeg at der går længe inden man ser det... jeg er ikke en af de piger der tager vild meget på... men har heller ik anoreksi mere så er oppe og veje det jeg skal...

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

jeg fik ret hurtigt en lille bule (omkring 16+) men der gik noget længere før man kunne se at det var en gravid bule og ikke bare pga jeg spiste for meget kage og slik

var nok  omkring 22+ før man absolut ikke var i tvivl mere

mærkede allerede liv 16+4 (dog MEGET svagt)

Anmeld

13. februar 2013

Clisolka

banana3 skriver:

Jeg har været omkring 20+ da man kunne se det på mig 

Første gang jeg mærkede hende var jeg 17+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.