Hvornår fik du mave som første gangs gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.945 visninger
34 svar
1 synes godt om
12. februar 2013

banana3

Jeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?
Jeg er 16+0, og der er ingen tegn på mave så er jeg da ikke generet af den så længe.. Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

pcoramt

banana3 skriver:

Jeg vil da lige høre hvornår i fik mave på første gang i var gravide, og hvornår mærkede i den bette i maven ?
Jeg er 16+0, og der er ingen tegn på mave så er jeg da ikke generet af den så længe.. Hihi

Kigger lige med 4

Anmeld

12. februar 2013

emsaroto

uge 19+  

Anmeld

12. februar 2013

Kamulla

22-23

Anmeld

12. februar 2013

banana3

pcoramt skriver:

Kigger lige med 4

Du er mere end velkommen

Anmeld

12. februar 2013

banana3

emsaroto skriver:

uge 19+  

Tror jeg når en del længere hen

Anmeld

12. februar 2013

banana3

Kamulla skriver:

22-23

Der tror jeg også jeg kommer hen ad, kom det pludseligt eller i små ryk? Og hvornår mærkede du babyen?

Anmeld

12. februar 2013

Hullabullabulla

banana3 skriver:

Uge 25+

Men er også overvægtig og med foranliggende moderkage..

nu er jeg 33+ og synes det er møg irriterende at der skal være så svært at tage sokker på 

Anmeld

12. februar 2013

miig1989

banana3 skriver:

Tror det var omkring uge 15, jeg fik lidt mave på, men har fra starten været meget oppustet, så havde svært ved at finde ud af om det bare var det :p
Men nu hvor jeg er 23+ er der absolut ingen tvivl om, at jeg har fået mave

Første gang jeg var 100% sikker på spark/puf var ca uge 18, og havde mærket de der "bobler" i nogle uger før det

Anmeld

12. februar 2013

Solstrålebørn

Midt i 20'erne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.