Kan man blive gravid af sæd på fingrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Den der "trak sig ud inden" holder bare ikke Der vil ALTID være kommet lidt sædceller op i dig, og de kan altså ligge på lur inde i livmoderen og vente på, at ægget kommer ned til dem, det så jeg i tv en dag lige da jeg var blevet gravid, skide spændende program

Ja det er rigtigt.. Ved ikke hvorfor jeg tænker og forestiller mig, at præssperm ikke kan bruges til graviditet og hvis sæden kommer udenfor kroppen, så dør eventuelle sædceller.. Selv om alt på nettet modsiger min teori

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Det var da noget mærkeligt noget at anbefale 

Hun skriver jo ikk hun IKKE ønsker det.

Var måske lidt min egen fejl.. jeg kunne bare have skrevet i starten, at jeg var helt ok med det, hvis det viste sig, at jeg var gravid..

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Det er altså ikke korrekt,idet der i en normal udløsning er omkring 200 millioner sædceller,så mange er der godt nok ikke i præ sæd.

Hvor har du dog den information fra? 

Sandsynligheden for at blive gravid med sæd fra fingerne,er ikke særlig stor,da sæden hurtig dør,når den er uden fra kroppen af,og så varm er din bare mave heller ikke.

Der er en årsag til,at hos der skal aflevere sædprøver,skal holde dem med tæt inde på kroppen,der hvor man er varmest. 

Og så skal der faktisk 100 sædceller til at nedbryde skallen på ægget,så 1 enkel sædcelle kan trænge ind,og befrugte ægget. 

Tak for svaret Det var jeg ikke klar over - det med de 100 celler for at nedbryde 1 æg.. Nå... jeg må vente og se hvad en eventuel test siger

Anmeld

13. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt.. Ved ikke hvorfor jeg tænker og forestiller mig, at præssperm ikke kan bruges til graviditet og hvis sæden kommer udenfor kroppen, så dør eventuelle sædceller.. Selv om alt på nettet modsiger min teori

Hihi

Jeg har nu faktisk hørt om rigtig mange 'upsere' der er kommet af præsperm, fordi der er rigtig mange, der tror, at det ikke virker som rigtig sperm.. Så blev de så lige det klogere

Anmeld

13. februar 2013

baby012

Silas <3 skriver:

Det var da noget mærkeligt noget at anbefale 

Hun skriver jo ikk hun IKKE ønsker det.

Det havde jeg jo ikke set  

gik bare lidt ud fra at det ikke var en ønsket graviditet eftersom det var et afbrudt samleje .. 

Anmeld

13. februar 2013

baby012

Mor_til_2_unger skriver:

Det er altså ikke korrekt,idet der i en normal udløsning er omkring 200 millioner sædceller,så mange er der godt nok ikke i præ sæd.

Hvor har du dog den information fra? 

Sandsynligheden for at blive gravid med sæd fra fingerne,er ikke særlig stor,da sæden hurtig dør,når den er uden fra kroppen af,og så varm er din bare mave heller ikke.

Der er en årsag til,at hos der skal aflevere sædprøver,skal holde dem med tæt inde på kroppen,der hvor man er varmest. 

Og så skal der faktisk 100 sædceller til at nedbryde skallen på ægget,så 1 enkel sædcelle kan trænge ind,og befrugte ægget. 

min læge har sagt der er langt flere sædceller (%) i pre-sperm end der er i en udløsning hvor der i (%) er mere sperm end sæd

sagde ikke sandsynligheden fra sæd på fingerne var stor.. Men den er der  

Anmeld

14. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
baby012 skriver:

min læge har sagt der er langt flere sædceller (%) i pre-sperm end der er i en udløsning hvor der i (%) er mere sperm end sæd

sagde ikke sandsynligheden fra sæd på fingerne var stor.. Men den er der  

Så skal din læge have skolepengene tilbage,for det er ikke korrekt.

Anmeld

14. februar 2013

baby012

Mor_til_2_unger skriver:

Så skal din læge have skolepengene tilbage,for det er ikke korrekt.

Det jo egentlig også ligegyldigt , er blot hvad min læge i sin tid fortalte mig , hovedsagen her er vel st man kan blive gravid ved afbrudt samleje  

Og ved man kan blive gravid på pre-Sæd ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.