Barsel som offentlig ansat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Mor1012

Anonym skriver:

Ej hvor lækkert med så lang tids barsel.

Må jeg spørge om, hvad man får i barsels dp?

jeg mener jeg får næsten 11000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Er der nogen, der er klar over, hvordan barselsvilkår er for offentlige ansatte? (Jeg er lægesekretær, så har ikke et fysisk hårdt arbejde). Altså både med hvornår jeg kan gå fra inden fødsel, og hvor længe jeg har ret til barsel.

Jeg har endnu ikke fortalt min chef om min graviditet (er 11+1), men vil gøre det efter nf i næste uge. Dog vil jeg gerne være lidt på forkant med barsel, så håber, at nogen kan hjælpe

På forhånd tak

Følger lige med her.. Er selv lægesekretær og er 12+0 i dag. 

Min veninde, som også er lægesekretær, siger 8 uger før.

Jeg er ikke medlem af en fagforening kun A-kasse.

Jeg har heller ikke fortalt min chef det endnu.. gør det i næste uge.. skal lige samle mod til 

Ved hun bliver glad på mine vegne, men også lidt ærgerlig da hun helst ikke vil undvære mig.. og så er vi lidt hårdt ramt af sygemeldinger og opsigelser, så vores vagtskemaer er svære at få til at gå op.. også mht. sommerferien...

D.

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor1012 skriver:

jeg mener jeg får næsten 11000

Altså netto?

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Følger lige med her.. Er selv lægesekretær og er 12+0 i dag. 

Min veninde, som også er lægesekretær, siger 8 uger før.

Jeg er ikke medlem af en fagforening kun A-kasse.

Jeg har heller ikke fortalt min chef det endnu.. gør det i næste uge.. skal lige samle mod til 

Ved hun bliver glad på mine vegne, men også lidt ærgerlig da hun helst ikke vil undvære mig.. og så er vi lidt hårdt ramt af sygemeldinger og opsigelser, så vores vagtskemaer er svære at få til at gå op.. også mht. sommerferien...