Barsel som offentlig ansat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

LSM

Anonym skriver:

Jo er medlem af HK - er ved at læse på deres hjemmeside nu

Jeg er bare SÅ meget i tvivl, om jeg skal gå fra 8 uger før...

Det er selvfølgelig op til dig selv, men du kan jo ikke lægge det til i den anden ende hvis det er det du tænker :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Det er selvfølgelig op til dig selv, men du kan jo ikke lægge det til i den anden ende hvis det er det du tænker :-)

Det tænker jeg faktisk på! Arrh så er det da ikke noget ved at "springe" de 8 uger over, så er det da bare med at tage dem  Troede rent faktisk, at man kunne tage dem i den anden ende, hi hi.

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

jeg er løs vikar derude men ansat på et lille timeantal..men jeg kan jo stort set selv bestemme hvor meget jeg vil arbejde da jeg bar kan sige nej til vagter... jeg kontrakt sluttede faktisk 31 jan.. fik den forlænget til 28februar også tænkte jeg at jeg tager hele februar ud i stedet for at sku stoppe omkring midten af februar for at gå 8 uger før..

hvis jeg havde været fastansat havde jeg måske nok gået 8 uger før hvis jeg havde gener i graviditeten..det har jeg heldigvis ikke og elsker mit arbejde..arbejder med fysisk og psykisk handicappede og det er faktisk nu her omkring 8 uger før termin at det begyndt at blive hårdt..

Det hjælper selvfølgelig på det, men er det slet ikke begyndt at blive "hårdt" at gå på arbejde? Med en stor mave og det hele..

Jeg troede rent faktisk, at det var muligt at bruge de uger i den anden ende, men når man ikke kan det, så kan jeg vel lige så godt gå fra 8 uger før

Anmeld

14. februar 2013

LSM

Anonym skriver:

Det tænker jeg faktisk på! Arrh så er det da ikke noget ved at "springe" de 8 uger over, så er det da bare med at tage dem  Troede rent faktisk, at man kunne tage dem i den anden ende, hi hi.

Det kan man nemlig ikke, så ja jeg valgte også bare et tage dem, for det andet er jo ligesom at "arbejde gratis"

Selvfølgelig er der nogen der er meget glade for deres job og måske ikke ved hvad de skal bruge de 8 uger på, men tro mig man skal nok finde på noget

Anmeld

14. februar 2013

K&S

LSM skriver:

Det kommer an på ens overenskomst - jeg kunne godt på en tidligere arbejdsplads 

Anmeld

14. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

Det er også muligt nogle steder, det afhænger af overenskomst (måske tilbud fra arbejdsgiver) - jeg kunne i hvert fald på en tidligere arbejdsplads 

Anmeld

14. februar 2013

LSM

K&S skriver:

Det kommer an på ens overenskomst - jeg kunne godt på en tidligere arbejdsplads 

Okay, har bare ikke hørt om det før

Anmeld

14. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

Det hjælper selvfølgelig på det, men er det slet ikke begyndt at blive "hårdt" at gå på arbejde? Med en stor mave og det hele..

Jeg troede rent faktisk, at det var muligt at bruge de uger i den anden ende, men når man ikke kan det, så kan jeg vel lige så godt gå fra 8 uger før

jeg aner ikke om man kan bruge dem i den anden ende..kan man nok ikke..

altså det faktisk først de sidste fjorten dage hvor det blevet hårdt..selv om arbejdet er meget fysisk og psykisk hårdt... men jeg bliver hurtigere træt end før..det er genere mig mest er vand i fingrene om morgenen og vand i benene om aftenen..men ellers syntes jeg stadig det dejligt at gå på arbejde

Anmeld

14. februar 2013

K&S

LSM skriver:

Okay, har bare ikke hørt om det før

Det var en arbejdsplads med kommunal overenskomst 

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

LSM skriver:

Det kan man nemlig ikke, så ja jeg valgte også bare et tage dem, for det andet er jo ligesom at "arbejde gratis"

Selvfølgelig er der nogen der er meget glade for deres job og måske ikke ved hvad de skal bruge de 8 uger på, men tro mig man skal nok finde på noget

Ja lige præcis!

Ha ha, ja det tænker jeg også! Tror bestemt ikke, at jeg kommer til at kede mig  Tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.