Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
suanne85 skriver:Tror kartoffelmos vil smadre deres maver når de starte så tideligt, i startede senere ik?Vi startede med risgrød og frugt mos og så gik ligeså stille over til det andet, og så blandede vi frugtmos i. Mindre og mindre og til sidst ingenting, men nu har Emil aldrig ku li kartoffelmos, han vil have det i stykker, han vil ik engang have det nu, hvis vi selv får det. Underligt hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milka skriver: ja har også høre det med at de let får smag for det søde, frugtmosen var bare umiddelbart det mest overskuelige da jeg havde lidt panik over sultne bøtter i føtex i går : ) (hvor jeg nemlig også købte de smalle skeer der skifter farve)der er nogen der siger risgrød? hvordan laver jeg det? og rikke, du siger kartoffelmos, er det lavet med mme eller hvad? og er det ikke noget med at det skal noget fedtstof i også?det jo en hel videnskab...
Vinker skriver:Nej Niklas Emil fik kartoffelmos allerede et par dage inden han blev 4 mdr. Vores sp rådede os til at starte med det da kartofler er meget milde mod maven!
suanne85 skriver:Oki jeg fik modsatte råd, da mange babyer syntes det er for klistret i halsen når de skal have det Hvis alle sper ku være enige vil det hjælpe en del heh
Vinker skriver:Sp'er er kun til for at forvirrer os
suanne85 skriver:Kan kun give dig ret.Mente bare i først startede på skemad da han var 6 måneder, der kan man bare se
Vinker skriver:Det er bare fordi tiden går så stærkt Føler selv det var igår vi startede!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128