godmorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Tror kartoffelmos vil smadre deres maver når de starte så tideligt, i startede senere ik?

Vi startede med risgrød og frugt mos og så gik ligeså stille over til det andet, og så blandede vi frugtmos i. Mindre og mindre og til sidst ingenting, men nu har Emil aldrig ku li kartoffelmos, han vil have det i stykker, han vil ik engang have det nu, hvis vi selv får det. Underligt hehe

Nej Niklas Emil fik kartoffelmos allerede et par dage inden han blev 4 mdr. Vores sp rådede os til at starte med det da kartofler er meget milde mod maven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Vingummien

Milka skriver:

ja har også høre det med at de let får smag for det søde, frugtmosen var bare umiddelbart det mest overskuelige da jeg havde lidt panik over sultne bøtter i føtex i går : ) (hvor jeg nemlig også købte de smalle skeer der skifter farve)

der er nogen der siger risgrød? hvordan laver jeg det? og rikke, du siger kartoffelmos, er det lavet med mme eller hvad? og er det ikke noget med at det skal noget fedtstof i også?

det jo en hel videnskab...

Emil fikd et risgrød man skal blande med vand fra nestle af. for ville få stress hvis jeg skelle stå og lave det selv, for med det samme Emil så jeg gik i køkkenet så kørte sirenen, så var det nemmere at det kun lige tog 1min at blande det til ham.

Er de ik smarte de skeer

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Nej Niklas Emil fik kartoffelmos allerede et par dage inden han blev 4 mdr. Vores sp rådede os til at starte med det da kartofler er meget milde mod maven!

Oki jeg fik modsatte råd, da mange babyer syntes det er for klistret i halsen når de skal have det

Hvis alle sper ku være enige vil det hjælpe en del heh

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Oki jeg fik modsatte råd, da mange babyer syntes det er for klistret i halsen når de skal have det

Hvis alle sper ku være enige vil det hjælpe en del heh

Sp'er er kun til for at forvirrer os

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Sp'er er kun til for at forvirrer os

Kan kun give dig ret.

Mente bare i først startede på skemad da han var 6 måneder, der kan man bare se

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Kan kun give dig ret.

Mente bare i først startede på skemad da han var 6 måneder, der kan man bare se

Det er bare fordi tiden går så stærkt  Føler selv det var igår vi startede!

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Det er bare fordi tiden går så stærkt  Føler selv det var igår vi startede!

Ja det er det nok hehe.

tiden flyver afsted, pyha

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

vi lavede risgrød ud af rismel og så i en gryde med vand... så skulle det bare koge og så var det fårsigt... lavede ofte en stor portion og så i glas i fryseren... Så var det lige til at putte i microen når det var...Senere lavede jeg majsgrød, men det kunne han ikke lide...

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Så vidt jeg husker, kan man købe pulver kartoffelmos fra de er 4 mdr. gamle, og mener også at Caroline fik det fra hun var 4 mdr. gammel, så tror det er okay med kartoffelmos.

Anmeld

19. juni 2009

lion

Prøv boghvedemel eller hirseflager, hirseflager er Cassandre helt vild med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.