Øv det er træls for dig, når man virkelig gerne vil have børn 
På den anden side, synes jeg det er en god idé i venter lidt - ikke på grund af din alder, men på grund af hans alder OG hans udmelding. Jeg var selv blot 18 år da jeg blev gravid, det var ikke planlagt og jeg græd ærlig talt da testen var positiv, også selvom jeg har været "skruk" siden jeg var 15. Min kæreste var 23 år og han ville absolut ikke have børn, men nu stod vi altså med testen og han ændrede sig da radikalt da sønnike blev født, så NOGEN mænd bliver modne, andre desværre ikke.
Jeg synes egentlig ikke det har været hårdt at blive ung mor, sådan uddannelsesmæssigt, jeg er sikker på du sagtens kan klare en uddannelse med børn. Det der har været rigtig hårdt, som du også bør tænke over, det er folks fordomme og kommentarer. Det er ekstremt hårdt når andre skal fortælle dig at du er for ung til at få børn osv.
I dag er jeg 23 år og har verdens dejligste dreng med verdens dejligste mand og vi venter vores barn nr. 2. Hvis jeg sådan HELT kunne vælge, nu hvor jeg ved hvad børn kræver, så havde jeg ventet til jeg var 21-22 med den første. Men den tanke er grim og jeg havde så ikke fået min skønne søn og min studentereksamen.
Jeg synes lige jeg ville fortælle dig det, så du kan tænke over nogle ting og se det i en vinkel fra én som selv var ung mor.
Anmeld