Kranio sakral terapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

tarkoflen

TbCp skriver:

Fedt!!!
Din mor må have været lykkelig da i gik derfra

Meget! Det var den vildeste forvandling fra at være krid hvid i hovedet og svimmel til at være helt normal! Det er vidlt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

TbCp

michelledam skriver:

Kranio sakral er fantastisk. Jeg fik anbefalet af min kæreste moster at bruge det efter jeg fik et piskesmæld som hun desværre også har fået. Det gjorde virkelig underværker i min graviditet fordi jeg ikke kunne få smertestillende medicin.

Da isabella blev født havde vi tre uger hvor hun skreg 24/7. Dels pga jeg ikke havde mælk nok og den stakkel var sulten. Men også fordi hun havde fået et ryk i nakken fra pks. Somgjorde at hendes muskler var helt spændt op i den ene side så hun ikke ville dreje hovedet til den side. Vitog til kranio sakral med hende. Og hun blev løsnet op og så var der bare ingenting også i forbindelse med at hun kom på mme. Men efter et par mdr var den gal igen. Da vi havde haft nogle få dage med skrig og skrål og hun endnu engang ikke ville dreje hovedet til den ene side. Tog vi afsted igen. Og igen fik vi løsnet op. Og det har intet været siden og hun er 20 mdr. Nu

Så ja det er mirakelkur. Og ja man var virkelig skeptisk i starten og tænkte hvad er lige det vi giver penge for? Hehe

Men dejligt at det har hjulpet jer

Fantastisk! Flere succes historier

Anmeld

13. februar 2013

Malene76

TbCp skriver:

Jeg skal lige have spurgt hvor mange gange hun anbefaler, men jeg havde selv tænkt 3-4 gange... det synes jeg altid er det de siger med "sådan noget" behandling

Håber det virker og MIikkel får glæde af det... For os var det bare alle pengene værd. Næste gang når vi har fået nr. 2, så tager jeg ud til hende terapeutdamen og får babyen mærket efter når vi er hjemme fra sygehuset, bare for at tjekke om alt er ok. Hun gjorde mirakler med bassen.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.