Kranio sakral terapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Tulle28

Hvor skønt at det har virket

Vi var afsted i sidste uge og jeg var RET skeptisk må jeg indrømme, hun havde hænderne på min datter i max. 5 minutter af de 40 vi var der... Og da hun sagde at hun nok ville være ret træt efterfølgende, tænkte jeg bare ja ja, nu får vi se - men hun tog sig lige en 3 timers lur efterfølgende (RET sjældent om eftermiddagen, der står på afhentning af storesøster i vuggestue og efterrfølgende ståhej og larm derhjemme), var vågen 1 time og gik så i seng for natten. Bum!! Så det har alligevel gjort noget. Hun mente ikke vi skulle komme igen, og det kan jeg egentlig ret godt lide, når nu det er sådan lidt alternativ behandling - hun kunne jo godt have sagt vi skulle have MINDST 3 behandlinger for at se en effekt.

for kranio sakral

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

TbCp

Tulle28 skriver:

Hvor skønt at det har virket

Vi var afsted i sidste uge og jeg var RET skeptisk må jeg indrømme, hun havde hænderne på min datter i max. 5 minutter af de 40 vi var der... Og da hun sagde at hun nok ville være ret træt efterfølgende, tænkte jeg bare ja ja, nu får vi se - men hun tog sig lige en 3 timers lur efterfølgende (RET sjældent om eftermiddagen, der står på afhentning af storesøster i vuggestue og efterrfølgende ståhej og larm derhjemme), var vågen 1 time og gik så i seng for natten. Bum!! Så det har alligevel gjort noget. Hun mente ikke vi skulle komme igen, og det kan jeg egentlig ret godt lide, når nu det er sådan lidt alternativ behandling - hun kunne jo godt have sagt vi skulle have MINDST 3 behandlinger for at se en effekt.

for kranio sakral

Aj hvor er det godt at høre så mange positive tilbagemeldinger!
Hvad var grunden til at i tog afsted til at starte med? Hvis jeg må spørge.

Anmeld

13. februar 2013

tarkoflen

Jeg har været med min mor til behandling, og den ene gang var hun så svimmel, at hun ikke selv kunne gå derned, jeg måtte hente hende på arbejde, holde hende hele vejen ud til bilen og køre hende derned. Det var ikke virus på balancenerven, men symptomerne var præcis de samme!

Hun fik ca. en halv times behandling og hun gik derfra selv og kunne i princippet have kørt bilen hjem, men for at være på den sikre side gjorde jeg det! Det er helt vildt, hvad det kan gøre, og ja det virker fuldstændig hokus pokus, når de bare lige rører lidt hist og her og knap nok trykker!

Hvor er det fedt, at det bare hjalp med det samme, jeg for at det holder ved og måske med et par behandlinger mere, så skal l slet ikke bekymre jer mere

Anmeld

13. februar 2013

Tulle28

TbCp skriver:

Aj hvor er det godt at høre så mange positive tilbagemeldinger!
Hvad var grunden til at i tog afsted til at starte med? Hvis jeg må spørge.

Det må du da Hun lavede flitsbue og skreg så tårerne sprøjtede, når jeg lagde hende til det ene bryst, så tænkte måske sad noget i klemme.

Anmeld

13. februar 2013

christina92

TbCp skriver:

Når man er ved at være godt gennemsigtig af søvnmangel, så bliver man desperat og vil ty til mange ting for at finde en løsning.

Da jeg, i  dansk præmatur forenings facebookgruppe, havde set flere snakke godt om kranio sakral terapi, besluttede jeg at jeg ville prøve det af.
Det er ikke noget der kan skade og hvis det gjorde bare det mindste gavn, ville det være alle pengene værd!

Jeg bestilte tid hos  Shila og i går var vi så af sted.

Mikkel ville ikke ligge på briksen så han sad ved mig under behandlingen. Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk, det var lidt hokus pokus det hele for hvordan kunne hun gøre noget som helst, ved blot at lægge hænderne på ham.

Hun lagde hænderne på hans mave og trykkede ganske blidt, jeg vil nok ikke engang kalde det at trykke… Han begyndte at græde lidt og vride sig og hun sagde hun kunne mærke at hans mave var meget hård og så bøvsede han! 2 gange! Mikkel er bare ikke et barn der bøvser (eller prutter for den sags skyld)… og har aldrig været det…
Jeg tror det er under 10 gange at han har bøvset og pruttet i sit liv… så at han pludselig gør det, når Shila gør  et eller andet ved ham, det var alligevel lidt specielt.

Hun ville gerne gøre lidt ved hans ar også, da det godt kan stramme og spænde, men Mikkel ville ikke lade hende røre det, så vi skal lige have ham vænnet til at blive rørt lidt mere på arret.

Hun lagde også hænderne på hans hoved og på nakken. Jeg husker ikke præcis hvordan hun sagde det, men det var noget med at præmature har “forkerte impulser i hjernen” – eller noget i den stil og derfor godt kan være urolige, have svært ved at sove osv.

Vi gik derfra efter 1/2 time og jeg var stadig skeptisk.
Mikkel faldt i søvn efter 2 min. i bilen og da vi kom hjem kværnede han 2 rundtenom rugbrød, et knækbrød og en lille pakke rosiner!

Om aftenen blev han puttet til sædvanlig tid, kl. 18.30. Normalt sover han så til kl. ca. 23 og får en flaske, men i går vågnede han allerede 21.30 og skulle bare have mad  nu!
Vi frygtede en hård nat.

Efter flasken kom han i seng og så hørte vi ellers ikke mere til ham før kl. lidt i 6 her til morgen :-O
Det var alligevel ret vildt! Og vi er enige om at hvis det er det kranio sakral terapi gør ved Mikkel, så er vi villige til at betale for det!!!

På torsdag skal vi afsted igen.

(Sakset fra min blog http://minemirakler.dk)

Det har også gjort underværker herhjemme! Det var en hel anden pige vi fik med hjem og der har intet været siden

Anmeld

13. februar 2013

TbCp

tarkoflen skriver:

Jeg har været med min mor til behandling, og den ene gang var hun så svimmel, at hun ikke selv kunne gå derned, jeg måtte hente hende på arbejde, holde hende hele vejen ud til bilen og køre hende derned. Det var ikke virus på balancenerven, men symptomerne var præcis de samme!

Hun fik ca. en halv times behandling og hun gik derfra selv og kunne i princippet have kørt bilen hjem, men for at være på den sikre side gjorde jeg det! Det er helt vildt, hvad det kan gøre, og ja det virker fuldstændig hokus pokus, når de bare lige rører lidt hist og her og knap nok trykker!

Hvor er det fedt, at det bare hjalp med det samme, jeg for at det holder ved og måske med et par behandlinger mere, så skal l slet ikke bekymre jer mere

Fedt!!!
Din mor må have været lykkelig da i gik derfra

Anmeld

13. februar 2013

TbCp

Tulle28 skriver:

Det må du da Hun lavede flitsbue og skreg så tårerne sprøjtede, når jeg lagde hende til det ene bryst, så tænkte måske sad noget i klemme.

Fedt at det hjalp!

Anmeld

13. februar 2013

TbCp

christina92 skriver:

Det har også gjort underværker herhjemme! Det var en hel anden pige vi fik med hjem og der har intet været siden

Det er allligvel utroligt at det kan hjælpe ikke!?
De gør så lidt og man oplever så store forbedringer!

Anmeld

13. februar 2013

christina92

TbCp skriver:

Det er allligvel utroligt at det kan hjælpe ikke!?
De gør så lidt og man oplever så store forbedringer!

JO! Det går så stærkt og man synes knap de rører ved dem, men det gør bare en verden til forskel!

Anmeld

13. februar 2013

Mother-love

Kranio sakral er fantastisk. Jeg fik anbefalet af min kæreste moster at bruge det efter jeg fik et piskesmæld som hun desværre også har fået. Det gjorde virkelig underværker i min graviditet fordi jeg ikke kunne få smertestillende medicin.

Da isabella blev født havde vi tre uger hvor hun skreg 24/7. Dels pga jeg ikke havde mælk nok og den stakkel var sulten. Men også fordi hun havde fået et ryk i nakken fra pks. Somgjorde at hendes muskler var helt spændt op i den ene side så hun ikke ville dreje hovedet til den side. Vitog til kranio sakral med hende. Og hun blev løsnet op og så var der bare ingenting også i forbindelse med at hun kom på mme. Men efter et par mdr var den gal igen. Da vi havde haft nogle få dage med skrig og skrål og hun endnu engang ikke ville dreje hovedet til den ene side. Tog vi afsted igen. Og igen fik vi løsnet op. Og det har intet været siden og hun er 20 mdr. Nu

Så ja det er mirakelkur. Og ja man var virkelig skeptisk i starten og tænkte hvad er lige det vi giver penge for? Hehe

Men dejligt at det har hjulpet jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.