Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En af mine veninder mistede i uge 8, blev gravid 2 måneder senere og har nu en dejlig dreng, så der var anden gang lykkens gang
Jeg for, at den lille spire bliver siddende denne gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var godt nok ikke en SA jeg havde men en MA.
Året før jeg blev gravid med min datter oplevede jeg en MA - 6. mrd. efter var jeg gravid med min datter, hun er nu 2,5 år. Nu venter jeg en lillebror/søster
Kellie skriver: Hej og tillykke med graviditeten Altså jeg havde en sa i 2010 og siden da har jeg fået to børn uden problemer. Så det behøver ikke at ske igen. Jeg har også været bange hver gang, men man er bare nødt til at håbe og tro det går godt, selvom det er rigtig hårdt. Håber du får en dejlig graviditet denne gang
Hej og tillykke med graviditeten
Altså jeg havde en sa i 2010 og siden da har jeg fået to børn uden problemer. Så det behøver ikke at ske igen. Jeg har også været bange hver gang, men man er bare nødt til at håbe og tro det går godt, selvom det er rigtig hårdt.
Håber du får en dejlig graviditet denne gang
Hej,
Tak for svar?
jeg håber jeg kan slippe de dårlige tanker og begynde at nyde det snart !
blomst84 skriver: Havde desværre 2 SA lige efter hinanden... Men venter i dag mit andet barn og er i 38. Uge.. Håber din spire bliver siddende....
Havde desværre 2 SA lige efter hinanden... Men venter i dag mit andet barn og er i 38. Uge.. Håber din spire bliver siddende....
Tak for dit svar, det håber jeg også den gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128