Gravid igen efter SA. Blev anden lykkens gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Hej

Tak for dit svar.

Dejligt det går godt for dig anden gang, det håber jeg virkelig også for mig. Det er svært ikke at være nervøs for hvad det evt sker.

Men som jeg skrev er jeg idag 5+1 og håber de næste mange uger flyver afsted og går godt!

Ja, det kan ikke undgås, når man har dårlige oplevelser med i bagagen. Hele 1. trimester var jeg skrækslagen for at miste igen, og turde slet ikke tænke på mig selv som gravid. Det kom stille og roligt efter NF.

Jeg håber i hvert fald det bedste for jer! Det går jo højst sandsynligt godt, og det hjælper jo ikke noget at gå og være nervøs hele tiden (ja, det er meget dobbeltmoralsk sagt, når jeg selv var så bange). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ja, det kan ikke undgås, når man har dårlige oplevelser med i bagagen. Hele 1. trimester var jeg skrækslagen for at miste igen, og turde slet ikke tænke på mig selv som gravid. Det kom stille og roligt efter NF.

Jeg håber i hvert fald det bedste for jer! Det går jo højst sandsynligt godt, og det hjælper jo ikke noget at gå og være nervøs hele tiden (ja, det er meget dobbeltmoralsk sagt, når jeg selv var så bange). 

Tak for de søde ord.

Jeg tror, jeg  slapper mere af når jeg er ovre NF.

FEb/Mar gå hurtigt tak 

Fortsat god dag

Anmeld

12. februar 2013

FruK

Her gik det godt 2. gang.

Jeg aborterede i 9. uge. Testede positiv 6 uger senere - og hun er nu 6 uger gammel. 

Håber det går godt for dig. 

Anmeld

12. februar 2013

ekebiv

Jeg mistede i 11. uge og blev gravid igen efter 8 måneder og er nu i 27. uge :-)

Anmeld

12. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hej piger,

November sidste år mistede jeg i 7 uge og nu er jeg gravid igen. Jeg er 5+1 og tænker en del på om det nu går galt igen.

Gik det godt for jer anden gang efter en SA ?

Ja, jeg har både Silas og Rune som beviser på at det kan godt godt efter en SA/MA eller BIO...

Jeg mistede, første gang, to uger inden jeg blev gravid med Silas og jeg havde en BIO/SA to uger inden jeg blev gravid med Rune.. 

Det kan sagtens gå godt selvom man har mistet... Faktisk mister vi rigtig mange gange, uden at vi ved det, vi har blot ikke testet og det meget normalt at miste, desværre....

For dig

Anmeld

12. februar 2013

L&V

Jeg mistede i uge 7-10er ikke sikker i september og blev gravid igen i oktober og er nu 19uger henne.

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Her gik det godt 2. gang.

Jeg aborterede i 9. uge. Testede positiv 6 uger senere - og hun er nu 6 uger gammel. 

Håber det går godt for dig. 

Dejligt for jer!!

tak for svar 

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg mistede i 11. uge og blev gravid igen efter 8 måneder og er nu i 27. uge :-)

Wehuu, flere gode historier 

Tak for dit svar 

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger,

November sidste år mistede jeg i 7 uge og nu er jeg gravid igen. Jeg er 5+1 og tænker en del på om det nu går galt igen.

Gik det godt for jer anden gang efter en SA ?

jeg havde en MA første gang jeg var gravid - nu er jeg 29+0 med en meget livlig dreng

håber alt går som det skal

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja, jeg har både Silas og Rune som beviser på at det kan godt godt efter en SA/MA eller BIO...

Jeg mistede, første gang, to uger inden jeg blev gravid med Silas og jeg havde en BIO/SA to uger inden jeg blev gravid med Rune.. 

Det kan sagtens gå godt selvom man har mistet... Faktisk mister vi rigtig mange gange, uden at vi ved det, vi har blot ikke testet og det meget normalt at miste, desværre....

For dig

Hej,

tak for svar!

Dejligt med positive historier, det gør mig mere rolig.

Vi har en søn i forvejen, og jeg havde aldrig forestillet mig jeg skulle bekymre mig om at miste, ikke kunne blive gravid osv. Første gang gik det hele jo så let, så da jeg mistede i nov. fik jeg en forskrækkelse og den sidder nok i kroppen endnu.

Men so far so good. Tak for  og !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.