Gravid igen efter SA. Blev anden lykkens gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
33 svar
5 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger,

November sidste år mistede jeg i 7 uge og nu er jeg gravid igen. Jeg er 5+1 og tænker en del på om det nu går galt igen.

Gik det godt for jer anden gang efter en SA ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Hej piger,

November sidste år mistede jeg i 7 uge og nu er jeg gravid igen. Jeg er 5+1 og tænker en del på om det nu går galt igen.

Gik det godt for jer anden gang efter en SA ?

Nej desværre

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Nej desværre

Uha, det er jeg ked af.

Mistede du på samme tid som første gang?

Anmeld

12. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Uha, det er jeg ked af.

Mistede du på samme tid som første gang?

Jeg mistede 5+1 første gang og allerede et par dage efter positiv test 2 gang. (bio)

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg mistede 5+1 første gang og allerede et par dage efter positiv test 2 gang. (bio)

Sorry, men hvad er Bio?

Tak for dine svar!

Anmeld

12. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Sorry, men hvad er Bio?

Tak for dine svar!

http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

her står lidt om det

Anmeld

12. februar 2013

Miss Kat

Ja. Jeg mistede omkring 11. uge, men blev gravid igen i 2. cyklus og er netop trådt ind i 3. trimester i dag.

Jeg er ked af at høre om dit tab, men du må ikke tabe modet også. Der er intet i vejen for at du nemt og hurtigt bliver gravid igen, og selvom det skulle komme til at tage længere tid end du havde håbet, ved du da i det mindste nu at du faktisk er i stand til at blive gravid.

Jeg  for jer.

Anmeld

12. februar 2013

come2

Miss Kat skriver:

Ja. Jeg mistede omkring 11. uge, men blev gravid igen i 2. cyklus og er netop trådt ind i 3. trimester i dag.

Jeg er ked af at høre om dit tab, men du må ikke tabe modet også. Der er intet i vejen for at du nemt og hurtigt bliver gravid igen, og selvom det skulle komme til at tage længere tid end du havde håbet, ved du da i det mindste nu at du faktisk er i stand til at blive gravid.

Jeg  for jer.

Lige præcis.

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg  for jer.

Hej

Tak for dit svar.

Dejligt det går godt for dig anden gang, det håber jeg virkelig også for mig. Det er svært ikke at være nervøs for hvad det evt sker.

Men som jeg skrev er jeg idag 5+1 og håber de næste mange uger flyver afsted og går godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.