Hmm, de føles mærkeligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Vi håber du snart får de 2 streger..
Hvis jeg var dig turde jeg godt teste torsdag/fredag

Tusinde tak! Wee glæder mig til testdag, vil prøve at strække den så længe jeg kan, så jeg ikke bliver skuffet igen igen :-)) det ender nok med fredag :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Test, så finder du ud af om det der derfor dutterne gør nuller  

Tror jeg tester på fredag!

Anmeld

12. februar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Tusinde tak! Wee glæder mig til testdag, vil prøve at strække den så længe jeg kan, så jeg ikke bliver skuffet igen igen :-)) det ender nok med fredag :-D

Uhh jeg tror slet ikke jeg kunne vente jeg testede positiv 3+6

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Uhh jeg tror slet ikke jeg kunne vente jeg testede positiv 3+6

Iiiiiiih, hvor du heldig!! Vi kvinder i familien har bare haft lidt svært ved at teste positiv før 4+0 , så jeg ved ikke helt om jeg tør :-P jeg kunne jo bare købe en test til 40 kr fra netto, og så tage den en af dagene hvor manden ikke har morgenvagt :-P

Anmeld

12. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ikke for at ødelægge din glæde jeg har desværre prøvet det samme hvor selve hele brystet gjorde ondt men ikke selve brystvorterne og mine bryster gjorde virkelig sinsyg ondt og har jeg aldrig døjet med før og jeg trude self den var der men en uge efter kom min mens jeg græd virkelig da den kom var så skuffet. Jeg har været blevet gravid for 4mdr siden men der mistede jeg desværre ved en sa men der var det altså kun brystvorterne der var ømme og fik osse mega ømme bryster en uge før mins i sidste månede så det er noget der bare pluselig kan komme men håber virkelig den er der for dig så du ikke blive skuffet

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Ikke for at ødelægge din glæde jeg har desværre prøvet det samme hvor selve hele brystet gjorde ondt men ikke selve brystvorterne og mine bryster gjorde virkelig sinsyg ondt og har jeg aldrig døjet med før og jeg trude self den var der men en uge efter kom min mens jeg græd virkelig da den kom var så skuffet. Jeg har været blevet gravid for 4mdr siden men der mistede jeg desværre ved en sa men der var det altså kun brystvorterne der var ømme og fik osse mega ømme bryster en uge før mins i sidste månede så det er noget der bare pluselig kan komme men håber virkelig den er der for dig så du ikke blive skuffet

Det jeg ked af at høre
Jeg må bare vente og se D.17 ca :-) sætter heller ikke for store forventninger, det så øv bøv at blive skuffet gang på gang. Kan bare krydse fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.