Hmm, de føles mærkeligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

katti24

Jeg fik mega ømme brystmuskler og ondt i maven ca 2 dage før jeg testede positiv  og er nu 30 uger henne, så det kan helt sikkert godt være et graviditets symptom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det er øverst i brystet, nærmest lige ved brystmusklen. Men mine brystvorder er slet ikke ømme, det er kun mine bryst''muskler'' eller hvad det nu er:-). Men tænker bare, er det ikke rigtig tidligt med symptomer? Skal have min mens mellem d. 15 og 17 :-)
Jeg ved ingenting om det, har ikke børn i forevejen :-)

det er MEGET forskelligt hvornår og hvordan man får symptomer hvis man overhovedet får dem

Jeg vågnede med kvalme dagen efter ægget blev befrugtet 23. december blev vores søn undfanget

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

katti24 skriver:

Jeg fik mega ømme brystmuskler og ondt i maven ca 2 dage før jeg testede positiv  og er nu 30 uger henne, så det kan helt sikkert godt være et graviditets symptom

Hmm er godt nok spændt! Men vil ikke sætte for store forhåbninger, hvis det nu bare er min krop som spiller mig et puds! Stort tillykke med graviditeten!

Krydser fingre

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det er MEGET forskelligt hvornår og hvordan man får symptomer hvis man overhovedet får dem

Jeg vågnede med kvalme dagen efter ægget blev befrugtet 23. december blev vores søn undfanget

Hihi ja man håber vel altid lidt på 9 skønne måneder uden morgenkvalme og andre dumme symptomer! :-)
Meeen håber på at det er et lille tegn på graviditet :-P

Anmeld

12. februar 2013

Hullabullabulla

Jeg fik ømme bryster et par dage inden testdag - men slet ikke som nogle af kvinderne her i tråden beskriver - kun en let ømhed..

Jeg plejede til gengæld heller aldrig at få ømme bryster op til mens - kun ømme vorter

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg fik ømme bryster et par dage inden testdag - men slet ikke som nogle af kvinderne her i tråden beskriver - kun en let ømhed..

Jeg plejede til gengæld heller aldrig at få ømme bryster op til mens - kun ømme vorter

Præcis, jeg får også kun altid lidt ømme vorter :-) så jeg håber på dette kan være et lille tegn

Anmeld

12. februar 2013

Hailiesmom11

Da jeg ventede min datter var mine bryster så ømme at min mand ikke kunne røre ved mig, det kom omkring uge 4
Denne gang er de også ømme men ikke så voldsomt som sidst..
Første gang testede vi faktisk pga ømme bryster, vi prøvede nemlig ikke var det den 29 januar - 3 februar du havde ægløsning ?

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Da jeg ventede min datter var mine bryster så ømme at min mand ikke kunne røre ved mig, det kom omkring uge 4
Denne gang er de også ømme men ikke så voldsomt som sidst..
Første gang testede vi faktisk pga ømme bryster, vi prøvede nemlig ikke var det den 29 januar - 3 februar du havde ægløsning ?

Uha, ja jeg synes også brysterne gør avs, det er blevet lidt værre her til aften. Men ja, min ÆL lå mellem 29 jan til 3 feb ca :-)

Anmeld

12. februar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Uha, ja jeg synes også brysterne gør avs, det er blevet lidt værre her til aften. Men ja, min ÆL lå mellem 29 jan til 3 feb ca :-)

Vi håber du snart får de 2 streger..
Hvis jeg var dig turde jeg godt teste torsdag/fredag

Anmeld

12. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hej kvinder!! Manden og jeg prøver at lave bæbs! :-)
Jeg havde ægløsning mellem D. 29 og 3 januar, og vi har selvfølgelig sexet en del :-P men så igår kunne jeg mærke at jeg havde ligesom Mega hævede muskler i begge bryster og de er rigtig ømme når man rør ved dem?? Nogen som har en ide hvad det kunne være??

Stort hilsen!

Test, så finder du ud af om det der derfor dutterne gør nuller  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.