Hmm, de føles mærkeligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.369 visninger
25 svar
1 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej kvinder!! Manden og jeg prøver at lave bæbs! :-)
Jeg havde ægløsning mellem D. 29 og 3 januar, og vi har selvfølgelig sexet en del :-P men så igår kunne jeg mærke at jeg havde ligesom Mega hævede muskler i begge bryster og de er rigtig ømme når man rør ved dem?? Nogen som har en ide hvad det kunne være??

Stort hilsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning mellem D. 29 og 3 januar, og vi har selvfølgelig sexet en del :-P men så igår kunne jeg mærke at jeg havde ligesom Mega hævede muskler i begge bryster og de er rigtig ømme når man rør ved dem?? Nogen som har en ide hvad det kunne være??

Stort hilsen!

Min menstration skulle (helst ikke) komme D. 15

Anmeld

12. februar 2013

Mereend2

Hej

Det kan hvis man læser på netter godt være et graviditetstegn håber du står med 2 streger om et par dage

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Mereend2 skriver:

Hej

Det kan hvis man læser på netter godt være et graviditetstegn håber du står med 2 streger om et par dage

Uha! Jeg håber takker

Anmeld

12. februar 2013

Putomanen

Det kan både være et tegn på graviditet men også et tegn på menstruation. Jeg plejer altid at få ømme bryster nogle dage inden mens.
Men jeg for, at det er tegn på graviditet

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Det kan både være et tegn på graviditet men også et tegn på menstruation. Jeg plejer altid at få ømme bryster nogle dage inden mens.
Men jeg for, at det er tegn på graviditet

Tak for svaret, håber på nr 1! :-P men nu er der også kun få dage til mens, så håber ikke, at det er derfor!

Anmeld

12. februar 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Stort hilsen!

Ømme bryster er ofte tegn på, at man snart skal have mens.
MEGET ømme bryster er for det meste tegn på graviditet.
Kan du - hånden på hjertet - ikke mærke, om de er en lille smule ømme/sensitive eller om det kan gøre decideret ondt at røre ved dem?
Gør det vitterligt ondt, tror jeg der er god sandsynlighed for, at den er der.
Held og lykke!

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Ømme bryster er ofte tegn på, at man snart skal have mens.
MEGET ømme bryster er for det meste tegn på graviditet.
Kan du - hånden på hjertet - ikke mærke, om de er en lille smule ømme/sensitive eller om det kan gøre decideret ondt at røre ved dem?
Gør det vitterligt ondt, tror jeg der er god sandsynlighed for, at den er der.
Held og lykke!

Hmmm, det har jeg ikke rigtig tænkt over, da jeg ikke plejer at få så ømme bryster op til mens. Jeg vil nu ikke sige at de gør vitterligt ondt, de er bare meget ømme. Det som jeg synes er sådan lidt mærkeligt, det er de ''muskler'' i begge bryster, som er mega hævet og stenhårde? Det plejer jeg ikke at få! men det kan måske bare være første gang jeg får det op til mens :-)

Takker!

Anmeld

12. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hmmm, det har jeg ikke rigtig tænkt over, da jeg ikke plejer at få så ømme bryster op til mens. Jeg vil nu ikke sige at de gør vitterligt ondt, de er bare meget ømme. Det som jeg synes er sådan lidt mærkeligt, det er de ''muskler'' i begge bryster, som er mega hævet og stenhårde? Det plejer jeg ikke at få! men det kan måske bare være første gang jeg får det op til mens :-)

Takker!

hvis det er ved "musklerne" det er ømt vil jeg gætte på graviditet da de så er igang med at starte produktionen af mælk op...

Igang med at danne baner det skal løbe ad osv

Hvis de er ømme sådan ved spidsen ville jeg sige menstruation...

men er det helt inde ved brystkassen det gør ondt så vil jeg sige graviditet

håber det bedste for Jer

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

hvis det er ved "musklerne" det er ømt vil jeg gætte på graviditet da de så er igang med at starte produktionen af mælk op...

Igang med at danne baner det skal løbe ad osv

Hvis de er ømme sådan ved spidsen ville jeg sige menstruation...

men er det helt inde ved brystkassen det gør ondt så vil jeg sige graviditet

håber det bedste for Jer

Det er øverst i brystet, nærmest lige ved brystmusklen. Men mine brystvorder er slet ikke ømme, det er kun mine bryst''muskler'' eller hvad det nu er:-). Men tænker bare, er det ikke rigtig tidligt med symptomer? Skal have min mens mellem d. 15 og 17 :-)
Jeg ved ingenting om det, har ikke børn i forevejen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.