smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Tulle28

henh01 skriver:

kun under min seneste fødsel for at få veer - fødslen tog flere døgn så du kan selv regne ud hvor meget det hjalp

Har ikke prøvet det ellers - synes også det er ret dyrt

Ja det er det, ved ikke om du kan få en henvisning fra lægen, så det måske kan blive lidt billigere? Ellers får man tilskud fra Danmark, hvis du er medlem der. Ellers kan din jordemoder måske?

Jeg fik det første gang da jeg var 40+0 og det tog alle mine lændesmerter! Havde ellers døjet med dem gennem hele graviditeten i større og mindre grad, men havde selvfølgelig ikke overvejet at prøve akupunktur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

Jeg har 105 dage tilbage :/ :/

Håber dog på at føde før tid (hvem gør ikke det)

så der snart kun 100 dage - og så du nede på 2 cifrede derefter

haha ja jeg satser på at føde 37+0 :p

Anmeld

11. februar 2013

henh01

FrkZier skriver:

så der snart kun 100 dage - og så du nede på 2 cifrede derefter

haha ja jeg satser på at føde 37+0 :p

Jeg skal tale med en fødselslæge her i starten af marts. Der er en risiko for at jeg skal have pks, da mine to tidl. fødsler har været kompliceret fordi børnene har været for store. -Håber dog på bare at kunne blive sat i gang igen (blev jeg også sidst i 38+0) hvis det viser sig at denne her baby også er stor. -Har dog en fornemmelse af at det er en lille én jeg skal have denne gang. Min mave er væsentlig mindre allerede end ved sidste graviditet nemlig.
Skal til 2. læge undersøgelse i morgen og håber på at få et fosterskøn eller et SF mål at gå ud fra.

Hvis det viser sig at være en lille en så må jeg jo skurer gulve og løbe på trapper når terminen nærmer sig

Anmeld

11. februar 2013

henh01

Tulle28 skriver:

Ja det er det, ved ikke om du kan få en henvisning fra lægen, så det måske kan blive lidt billigere? Ellers får man tilskud fra Danmark, hvis du er medlem der. Ellers kan din jordemoder måske?

Jeg fik det første gang da jeg var 40+0 og det tog alle mine lændesmerter! Havde ellers døjet med dem gennem hele graviditeten i større og mindre grad, men havde selvfølgelig ikke overvejet at prøve akupunktur

Skal til lægen i morgen så det må jeg lige høre nærmere om der

Tak for rådet

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

Jeg skal tale med en fødselslæge her i starten af marts. Der er en risiko for at jeg skal have pks, da mine to tidl. fødsler har været kompliceret fordi børnene har været for store. -Håber dog på bare at kunne blive sat i gang igen (blev jeg også sidst i 38+0) hvis det viser sig at denne her baby også er stor. -Har dog en fornemmelse af at det er en lille én jeg skal have denne gang. Min mave er væsentlig mindre allerede end ved sidste graviditet nemlig.
Skal til 2. læge undersøgelse i morgen og håber på at få et fosterskøn eller et SF mål at gå ud fra.

Hvis det viser sig at være en lille en så må jeg jo skurer gulve og løbe på trapper når terminen nærmer sig

ah okay, så er der faktisk en reel sandsynlighed for at du ikke skal gå hele vejen til termin

- det er lidt urealistisk for mig som 1. gangs at håbe på 37+0, men det gør jeg nu alligvel haha

Anmeld

11. februar 2013

henh01

FrkZier skriver:

ah okay, så er der faktisk en reel sandsynlighed for at du ikke skal gå hele vejen til termin

- det er lidt urealistisk for mig som 1. gangs at håbe på 37+0, men det gør jeg nu alligvel haha

man kan jo kun blive skuffet hahaha

Anmeld

11. februar 2013

AnthonsMor

henh01 skriver:

ja han masserer en gang i mellem, men jeg synes slet ikke det er rart. Faktisk giver det en smule kvalme når han trykker mig i lænden.

Jeg har en varmepude liggende, men får ikke brugt den - kunne være jeg skulle gøre det

Ej øv! Det er guld værd her

Men ja, prøv med varmepuden, den skulle være rigtig god, jeg bruger den ikke endnu, men det kan sagtens være det bliver nødvendigt inden jeg føder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.