smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

henh01

Jeg har så mange smerter i denne graviditet - alle dagligdags gøremål er en stor udfordring. Jeg er SÅ træt af det! Vil bare så gerne nyde denne sidste graviditet, men jeg er mest af alt negativ omkring det fordi jeg er så begrænset.

Måtte gøre stop i netto i morges under indkøbene fordi jeg havde så ondt i ryggen, fik ikke handlet det sidste fordi jeg ikke kunne overskue smerterne. Mandags rengøringen er også udelukket - sad på gulvet og tørrede køkkenskabe af - resten måtte kæresten ordne.

Det gør ondt i bækkenet og stråler ned i skambenet og ryggen uf den gør ondt. Helt ned i højre numseballe. Sover dårligt, går dårligt og er egentlig bare rigtig låst fast.

Lige et lille tudeindlæg fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

Jeg har så mange smerter i denne graviditet - alle dagligdags gøremål er en stor udfordring. Jeg er SÅ træt af det! Vil bare så gerne nyde denne sidste graviditet, men jeg er mest af alt negativ omkring det fordi jeg er så begrænset.

Måtte gøre stop i netto i morges under indkøbene fordi jeg havde så ondt i ryggen, fik ikke handlet det sidste fordi jeg ikke kunne overskue smerterne. Mandags rengøringen er også udelukket - sad på gulvet og tørrede køkkenskabe af - resten måtte kæresten ordne.

Det gør ondt i bækkenet og stråler ned i skambenet og ryggen uf den gør ondt. Helt ned i højre numseballe. Sover dårligt, går dårligt og er egentlig bare rigtig låst fast.

jeg kender det, jeg har også selv bare ondt over det hele føler jeg - og jeg føler mig bare SÅ ynkelig når jeg går og jamre, men for søren da hvor er det altså svært at være i hopla når det gør ondt i ryg, lænd og baller!

Anmeld

11. februar 2013

henh01

FrkZier skriver:

jeg kender det, jeg har også selv bare ondt over det hele føler jeg - og jeg føler mig bare SÅ ynkelig når jeg går og jamre, men for søren da hvor er det altså svært at være i hopla når det gør ondt i ryg, lænd og baller!

Ja det er simpelthen så svært at være optimistisk

For ikke at nævne halsbranden, kvalmen og vand i benene..

Men det er jo alligevel dejligt når man har muligheden for at aflaste sig selv, når man nærmer den lille sparke og når man tænker på at der "kun" er 3 mdr endnu

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

Ja det er simpelthen så svært at være optimistisk

For ikke at nævne halsbranden, kvalmen og vand i benene..

Men det er jo alligevel dejligt når man har muligheden for at aflaste sig selv, når man nærmer den lille sparke og når man tænker på at der "kun" er 3 mdr endnu

jeg ville nogen gange ønske jeg kunne afsætte graviditeten til min kæreste

jeg har heldigvis kun 2 måneder og 2½ uge tilbage

79 dage til termin - men hvem tæller

Anmeld

11. februar 2013

AnthonsMor

henh01 skriver:

Kender det godt efterhånden.. Jeg har kun 3½ uger tilbage, og jeg er bare ved at være godt brugt i kroppen..

Lige pt. er jeg utrolig glad for, at både min kæreste og jeg går hjemme, for tit og ofte skal jeg have hjælp til at rejse mig op.. Han ordner også rigtig mange ting for mig herhjemme, det eneste jeg egentlig har sat patent på er vasketøjet, men det er kontrolfreaken i mig der gør, at han bare ikke skal røre det, for hvad nu hvis han ødelægger noget

Bruger du varmepude? Og evt. lændemassage fra din kæreste? Det er simpelthen guld, vi lærte det til fødselsforberedelse i onsdags, nøøøøj det er godt! Det løsner altså bare rigtig rigtig rigtig meget op, og han kan jo give dig en tur på hele ryggen, hvis den er øm!

Jeg håber ikke det bliver værre for dig med smerterne!

Anmeld

11. februar 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Men hvem tæller.. Den er god den er

Anmeld

11. februar 2013

henh01

FrkZier skriver:

Jeg har 105 dage tilbage :/ :/

Håber dog på at føde før tid (hvem gør ikke det)

Anmeld

11. februar 2013

henh01

Martsbaby skriver:

Kender det godt efterhånden.. Jeg har kun 3½ uger tilbage, og jeg er bare ved at være godt brugt i kroppen..

Lige pt. er jeg utrolig glad for, at både min kæreste og jeg går hjemme, for tit og ofte skal jeg have hjælp til at rejse mig op.. Han ordner også rigtig mange ting for mig herhjemme, det eneste jeg egentlig har sat patent på er vasketøjet, men det er kontrolfreaken i mig der gør, at han bare ikke skal røre det, for hvad nu hvis han ødelægger noget

Bruger du varmepude? Og evt. lændemassage fra din kæreste? Det er simpelthen guld, vi lærte det til fødselsforberedelse i onsdags, nøøøøj det er godt! Det løsner altså bare rigtig rigtig rigtig meget op, og han kan jo give dig en tur på hele ryggen, hvis den er øm!

Jeg håber ikke det bliver værre for dig med smerterne!

ja han masserer en gang i mellem, men jeg synes slet ikke det er rart. Faktisk giver det en smule kvalme når han trykker mig i lænden.

Jeg har en varmepude liggende, men får ikke brugt den - kunne være jeg skulle gøre det

Anmeld

11. februar 2013

Tulle28

henh01 skriver:

Tud du bare løs Har du prøvet akupunktur?

Anmeld

11. februar 2013

henh01

Tulle28 skriver:

Tud du bare løs Har du prøvet akupunktur?

kun under min seneste fødsel for at få veer - fødslen tog flere døgn så du kan selv regne ud hvor meget det hjalp

Har ikke prøvet det ellers - synes også det er ret dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.