henh01 skriver:
Jeg har så mange smerter i denne graviditet - alle dagligdags gøremål er en stor udfordring. Jeg er SÅ træt af det! Vil bare så gerne nyde denne sidste graviditet, men jeg er mest af alt negativ omkring det fordi jeg er så begrænset.
Måtte gøre stop i netto i morges under indkøbene fordi jeg havde så ondt i ryggen, fik ikke handlet det sidste fordi jeg ikke kunne overskue smerterne. Mandags rengøringen er også udelukket - sad på gulvet og tørrede køkkenskabe af - resten måtte kæresten ordne.
Det gør ondt i bækkenet og stråler ned i skambenet og ryggen uf den gør ondt. Helt ned i højre numseballe. Sover dårligt, går dårligt og er egentlig bare rigtig låst fast.
Lige et lille tudeindlæg fra mig.
Kender det godt efterhånden.. Jeg har kun 3½ uger tilbage, og jeg er bare ved at være godt brugt i kroppen..
Lige pt. er jeg utrolig glad for, at både min kæreste og jeg går hjemme, for tit og ofte skal jeg have hjælp til at rejse mig op.. Han ordner også rigtig mange ting for mig herhjemme, det eneste jeg egentlig har sat patent på er vasketøjet, men det er kontrolfreaken i mig der gør, at han bare ikke skal røre det, for hvad nu hvis han ødelægger noget 
Bruger du varmepude? Og evt. lændemassage fra din kæreste? Det er simpelthen guld, vi lærte det til fødselsforberedelse i onsdags, nøøøøj det er godt! Det løsner altså bare rigtig rigtig rigtig meget op, og han kan jo give dig en tur på hele ryggen, hvis den er øm! 
Jeg håber ikke det bliver værre for dig med smerterne!

Anmeld