Dybt ulykkelig - Abort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Øv øv det bare noget træls noget.. Jeg vil nok råde dig til medicinsk abort da det er mildest for kroppen.. Det hedder provokeret abort, spontan abort er hvis man mister mod sit ønske..

Det er bare så træls ja.. ..

Vi har længe snakket om et barn mere, men der skulle stadig gå nogle år mellem den yngeste og den lille ny.

Men tiden og økonomien er der bare ikke for os nu..

Noget rigtig LORT for at sige det rent ud... !

Tror osse det blir medicinsk abort, for det andet tør jeg nok bare ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Mine børn er 1 år og 7 år..

Jeg frygter bare den tanke at vi ikke har råd..  og vi ikke har råd til børnene kan gå til sport, spejder mm... ( som den ældste pt snakker om han gerne vil nu!), ferie, udstyr mm..... ! 

Ligemeget hvor meget vi begge faktisk ønsker dette barn, så er tiden bare ikke nu..

Nok vil vi aldrig ha det godt med dette valg.. men vi kan heller ikke ta et barn til verden og ikke kunne forsørge det

Ked af at høre der ingen mulighed er, ved ikke hvad de forskellige hedder, men en gammel beninde har prøvet dele hvor hun sagde den metode hvor man fik piller og kroppen selv udstødte derhjemme var meget hårdt, hvor hun både fysisk og psykisk synes det var mere skånsomt, hvor hun fik noget bedøvelse og de gik ind og fjernede fosteret da hun mente der så var niget mere sikkert slt var fjernet og som det skulle være. Håber lægen kan hjælpe med den mest milde måde, og ønsker dig det bedste

Håber nu stadig lidt der var en udvej, måske et akut møde med banken kunne hjælpe

Du er stadig velkommen til at skrive hvis du får lyst og brug for en snak, vi har ikke selv mange penge men har stadig ønske og planer om et 3 barn, ( jeg er flexledighedsydelse, min mand postarbejder)

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ked af at høre der ingen mulighed er, ved ikke hvad de forskellige hedder, men en gammel beninde har prøvet dele hvor hun sagde den metode hvor man fik piller og kroppen selv udstødte derhjemme var meget hårdt, hvor hun både fysisk og psykisk synes det var mere skånsomt, hvor hun fik noget bedøvelse og de gik ind og fjernede fosteret da hun mente der så var niget mere sikkert slt var fjernet og som det skulle være. Håber lægen kan hjælpe med den mest milde måde, og ønsker dig det bedste

Håber nu stadig lidt der var en udvej, måske et akut møde med banken kunne hjælpe

Du er stadig velkommen til at skrive hvis du får lyst og brug for en snak, vi har ikke selv mange penge men har stadig ønske og planer om et 3 barn, ( jeg er flexledighedsydelse, min mand postarbejder)

sender dig lige en pm..

Anmeld

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg har bare svært ved at se en anden mulighed HVIS nu vores økonomi ikke rækker så langt til den tid..

Jeg er pt arbejdsløs/sygmeldt så det er kun hvis der lige hænger et job på træet jeg kan se vi skulle ha råd..

det er godt nok træls..... men håber nu stadig du får snakket med din kæreste

Anmeld

11. februar 2013

norenberg

Vi stod selv i samme situation i august...bare med barn nr 4 jeg var/er sygemeldt og manden i job og som situationen så ud var økonimien ikke til et barn mere, og der ud over risikoen for at føde før tid som jeg gjorde sidst, så vi gik til læge og blev henvis til kirugisk abort...men jo tættere vi kom på dagen, jo mere gik det op for os at vi ikke kunne leve med beslutningen, jeg havde det sådan personligt at vi nok ville gå fra hinanden hvis vi fik fjernet barnet....kunne ikke retfærdig gøre hvorfor han/hun ikke skulle have retten til at leve når de tre andre fik chancen...så vi satte og sammen med en bank rådgiver og gennemgik budgetter og lån, og så og skar fra i det daglige, og droppede gaver til familie osv så der ville blive råd til den lille indtil jeg engang bliver afklaret økonomisk og får et job...vi har måtte spare og nøjes med mange ting, men hellere det end træffe en beslutning der vil forfølge os resten af livet...jeg er nu 28 uger henne og er ikke et sekundt i tvivl om vi har truffet det rette valg...så hvis i virkelig gerne vil have et barn mere kunne man jo se om der kunne skæres fra nogle steder i en periode indtil du får job....

Anmeld

11. februar 2013

Miss Kat

Øv en træls situation. 

Uanset hvad er du i hvert fald nødt til at få snakket ordentligt med din kæreste, og fortælle præcis hvordan du har det omkring det hele. At lukke af og kun tude når han ikke ser det, er ikke sundt, og jeg tænker at du risikerer engang efter aborten, at mene, det mest var hans beslutning og måske komme til at bebrejde ham, hvilket kan være fatalt for jeres forhold.

Hvis I er enige om, jeres økonomi ikke kan klare et barn mere og det bedste vil være en abort, er det naturligvis den vej I skal gå. Men du siger så også at jeres økonomi muligvis bliver bedre senere på året? Det er jo også ret sent på året, baby vil komme til verden. Ud fra dine svar i denne tråd lyder det til, du allerhelst vil beholde barnet, også selvom det er upraktisk lige nu og I gerne ville have ventet lidt, men sådan er livet jo bare nogle gange - det er ikke alt, man kan planlægge. Det er vigtigt at I vurderer alle muligheder, men det allervigtigste er i hvert fald enighed.

Jeg ønsker jer alt det bedste.

Anmeld

11. februar 2013

LR85

Anonym skriver:

Hey skønne Quinder..

Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Det hele ligger i at jeg har fundet ud af jeg er Gravid og er uge 5.

- Men dette var IKKE planlagt.. og det vil passe meget skidt ind i vores liv pt..

Men jeg er så meget imod Abort.. og faktisk osse meget bange for det!

Men det er den eneste mulighed jeg har nu

Jeg har læst lidt om det.. Medicinsk eller Udskrabning..

- Skal man selv vælge?!

Jeg skal ringe til lægen lige om lidt.. og jeg ryster og tuder HELT VILDT!!!

Har ingen nære veninder til at snakke med om det, da de selv har masser at tænke på og ikke nok med det så har jeg fundet ud af min Svigerinde OSSE er gravid i nok samme uge !!!!

- Det er selvfølgelig dejligt for dem .. men jeg tror jeg falder sammen af tåre den dag de kommer og selv fortæller os det

Jeg har bare brug for at komme ud med det.. og det blev så lige for jer

KÆMPE KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.