Dybt ulykkelig - Abort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg tænker osse at Medicin er mere skånsomt.. men har bare læst nogle har set/oplevet sådan en klump komme ud..

- og det chok vil jeg gerne undgå jo..

Udskrabning er jeg bange for der vil gå ondt på mig ( selvom man er i fuld narkose.)

men smerterne bagefter..

Det er bare så hårdt ja.. Og derfor har jeg bare så svært ved at ringe til lægen og bare bestille en tid..!

(skulle ha gjort sidste uge.. men ja.. trækker den så længe jeg kunne pga tankerne om Abort..)

Den klump som du snakker om, er ikke fosteret... Det er ganske enkelt bare størknet blod og der vil komme mange små klumper blod ud, men det virker voldsomt når der kommer den første klump og det er ganske ubehageligt... 

Men jo længere du venter jo hårdere bliver det, trust me... Hvis du er fast besluttet på abort, så skal du gøre det så hurtigt som muligt for at skåne dig selv så meget som muligt.. Jo længere den er derinde jo mere knytter du dig og ISÆR når du er mor i forvejen... Desuden, så kan du, hvis du er hurtig, nå at stoppe graviditeten, før hjertet faktisk begynder at slå og ville DET ikke være det rareste?

Jeg er ikke for abort, men jeg er heller ikke for at man skal gennemføre en graviditet der ikke er ønsket, medmindre man tænker sig at bortadoptere...

Det er så hårdt... ÆV! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Senere på året vil vores økonomi sikkert kunne bære det.. Kommer helt an på så mange ting.. 

( kan ikke afsløre for meget, da jeg kender folk her...)..

Men vi har snakket og selvfølgelig ønsker vi et barn mere, men det er bare ikke lige tiden nu..

Min kæreste er desværre så rolig omkring snakken om en Abort..

tror ikke helt han aner hvor ondt det gør på mig..

Men han siger han vil jo selvfølgelig støtte mig på alle kanter og hvor han nu ellers kan..

.. Tak hvor er du sød

Ved du hvad jeg syntes inden du ringer til lægen få snakket med kæresten, fortælle ham hvor ondt det her gør på dig og hvor ulykkelig du er også syntes jeg virkelig, i skal finde ud af om den lille en der ikke er økonomi til den.... selv om det ikke passer ind lige nu, men måske gør det alligevel

jeg sender dig en masse tanker ogkrammer og håber virkelig du lytter til dit hjerte og får det åbnet

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Den klump som du snakker om, er ikke fosteret... Det er ganske enkelt bare størknet blod og der vil komme mange små klumper blod ud, men det virker voldsomt når der kommer den første klump og det er ganske ubehageligt... 

Men jo længere du venter jo hårdere bliver det, trust me... Hvis du er fast besluttet på abort, så skal du gøre det så hurtigt som muligt for at skåne dig selv så meget som muligt.. Jo længere den er derinde jo mere knytter du dig og ISÆR når du er mor i forvejen... Desuden, så kan du, hvis du er hurtig, nå at stoppe graviditeten, før hjertet faktisk begynder at slå og ville DET ikke være det rareste?

Jeg er ikke for abort, men jeg er heller ikke for at man skal gennemføre en graviditet der ikke er ønsket, medmindre man tænker sig at bortadoptere...

Det er så hårdt... ÆV! 

Hvor er det dejligt du lytter..

Faktisk viste jeg ikke det med hjertet.. hvornår sker det?

Jo jeg kan sagtens se det vil være rarest for mig og derfor vil jeg losse mig sammen til at få ringet til den læge..

Er osse bange for den ældste vil kunne mærke en forandring på mig/mit humør men dette er heldigvist ikke sket endnu overfor nogle af børnene.

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ved du hvad jeg syntes inden du ringer til lægen få snakket med kæresten, fortælle ham hvor ondt det her gør på dig og hvor ulykkelig du er også syntes jeg virkelig, i skal finde ud af om den lille en der ikke er økonomi til den.... selv om det ikke passer ind lige nu, men måske gør det alligevel

jeg sender dig en masse tanker ogkrammer og håber virkelig du lytter til dit hjerte og får det åbnet

Jeg har bare svært ved at se en anden mulighed HVIS nu vores økonomi ikke rækker så langt til den tid..

Jeg er pt arbejdsløs/sygmeldt så det er kun hvis der lige hænger et job på træet jeg kan se vi skulle ha råd..

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg ville SÅ MEGET gerne beholde dette barn..

Men har 2 børn i forvejen og pt dårlig økonomi, så er bange for vi ikke kan klare det økonomisk med et barn mere..

Har en skøøøn kæreste som støtter mig og lytter gerne.

Men han har virkelig ikke brug for at se mig tude over dette, da det osse er hårdt for ham.

Så derfor lukker jeg mig inde og tuder lige så snart jeg kan komme til det.

Åh søde dug, må være så svært, kæmpe kæmpe kram

Hvis du ikke er sikker, har du tid endnu til i kan snakke det igennem, kig på finanserne, og har i stadig babyting osv fra de første sparer i jo en del der.

Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for det

Håber alt det bedste og i finder det rette uanset om det er abort eller i beholder barnet

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har bare svært ved at se en anden mulighed HVIS nu vores økonomi ikke rækker så langt til den tid..

Jeg er pt arbejdsløs/sygmeldt så det er kun hvis der lige hænger et job på træet jeg kan se vi skulle ha råd..

Måske der alligevel var en mulighed, ved ikke hvor gamle dine unger er, men man kan jo feks få penge for at passe sine børn i eget hjem, der er tilskud og måske friplads indtil du finder et arbejde. Måske barselspengene er det samme eller mere end du får nu og det giver ekstra tid til at finde et job

Håber i kan finde en løsning i vil have det godt med

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt du lytter..

Faktisk viste jeg ikke det med hjertet.. hvornår sker det?

Jo jeg kan sagtens se det vil være rarest for mig og derfor vil jeg losse mig sammen til at få ringet til den læge..

Er osse bange for den ældste vil kunne mærke en forandring på mig/mit humør men dette er heldigvist ikke sket endnu overfor nogle af børnene.

Ca. uge 6 så vidt jeg ved...

Tjaa, det er i hvert fald en lidt rarere idé at man faktisk ikke slår noget ihjel ved at få den abort, for det lever ikke endnu, hvis du forstår?

Det kan jeg godt forstå.. Ved ikke hvor gamle de er, men det er jo bedst hvis de ikke lægger mærke til at der sker noget med mor..

Jeg vil gerne lytte, du kommer bare an

Anmeld

11. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hey skønne Quinder..

Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Det hele ligger i at jeg har fundet ud af jeg er Gravid og er uge 5.

- Men dette var IKKE planlagt.. og det vil passe meget skidt ind i vores liv pt..

Men jeg er så meget imod Abort.. og faktisk osse meget bange for det!

Men det er den eneste mulighed jeg har nu

Jeg har læst lidt om det.. Medicinsk eller Udskrabning..

- Skal man selv vælge?!

Jeg skal ringe til lægen lige om lidt.. og jeg ryster og tuder HELT VILDT!!!

Har ingen nære veninder til at snakke med om det, da de selv har masser at tænke på og ikke nok med det så har jeg fundet ud af min Svigerinde OSSE er gravid i nok samme uge !!!!

- Det er selvfølgelig dejligt for dem .. men jeg tror jeg falder sammen af tåre den dag de kommer og selv fortæller os det

Jeg har bare brug for at komme ud med det.. og det blev så lige for jer

Øv øv det bare noget træls noget.. Jeg vil nok råde dig til medicinsk abort da det er mildest for kroppen.. Det hedder provokeret abort, spontan abort er hvis man mister mod sit ønske..

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Måske der alligevel var en mulighed, ved ikke hvor gamle dine unger er, men man kan jo feks få penge for at passe sine børn i eget hjem, der er tilskud og måske friplads indtil du finder et arbejde. Måske barselspengene er det samme eller mere end du får nu og det giver ekstra tid til at finde et job

Håber i kan finde en løsning i vil have det godt med

Mine børn er 1 år og 7 år..

Jeg frygter bare den tanke at vi ikke har råd..  og vi ikke har råd til børnene kan gå til sport, spejder mm... ( som den ældste pt snakker om han gerne vil nu!), ferie, udstyr mm..... ! 

Ligemeget hvor meget vi begge faktisk ønsker dette barn, så er tiden bare ikke nu..

Nok vil vi aldrig ha det godt med dette valg.. men vi kan heller ikke ta et barn til verden og ikke kunne forsørge det

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ca. uge 6 så vidt jeg ved...

Tjaa, det er i hvert fald en lidt rarere idé at man faktisk ikke slår noget ihjel ved at få den abort, for det lever ikke endnu, hvis du forstår?

Det kan jeg godt forstå.. Ved ikke hvor gamle de er, men det er jo bedst hvis de ikke lægger mærke til at der sker noget med mor..

Jeg vil gerne lytte, du kommer bare an

Jeg forstår..

Præcis.. derfor laver jeg heller ikke om på mit humør når jeg er med dem.. laver samme ting med tumler med dem.

( selvom jeg har en smule ubehag i kroppen allerede ).

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.