Anonym skriver:
Jeg tænker osse at Medicin er mere skånsomt.. men har bare læst nogle har set/oplevet sådan en klump komme ud..
- og det chok vil jeg gerne undgå jo.. 
Udskrabning er jeg bange for der vil gå ondt på mig ( selvom man er i fuld narkose.)
men smerterne bagefter.. 
Det er bare så hårdt ja.. Og derfor har jeg bare så svært ved at ringe til lægen og bare bestille en tid..! 
(skulle ha gjort sidste uge.. men ja.. trækker den så længe jeg kunne pga tankerne om Abort..) 
Den klump som du snakker om, er ikke fosteret... Det er ganske enkelt bare størknet blod og der vil komme mange små klumper blod ud, men det virker voldsomt når der kommer den første klump og det er ganske ubehageligt...
Men jo længere du venter jo hårdere bliver det, trust me... Hvis du er fast besluttet på abort, så skal du gøre det så hurtigt som muligt for at skåne dig selv så meget som muligt.. Jo længere den er derinde jo mere knytter du dig og ISÆR når du er mor i forvejen... Desuden, så kan du, hvis du er hurtig, nå at stoppe graviditeten, før hjertet faktisk begynder at slå og ville DET ikke være det rareste?
Jeg er ikke for abort, men jeg er heller ikke for at man skal gennemføre en graviditet der ikke er ønsket, medmindre man tænker sig at bortadoptere...
Det er så hårdt... ÆV! 

Anmeld