Dybt ulykkelig - Abort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
26 svar
7 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Hey skønne Quinder..

Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Det hele ligger i at jeg har fundet ud af jeg er Gravid og er uge 5.

- Men dette var IKKE planlagt.. og det vil passe meget skidt ind i vores liv pt..

Men jeg er så meget imod Abort.. og faktisk osse meget bange for det!

Men det er den eneste mulighed jeg har nu

Jeg har læst lidt om det.. Medicinsk eller Udskrabning..

- Skal man selv vælge?!

Jeg skal ringe til lægen lige om lidt.. og jeg ryster og tuder HELT VILDT!!!

Har ingen nære veninder til at snakke med om det, da de selv har masser at tænke på og ikke nok med det så har jeg fundet ud af min Svigerinde OSSE er gravid i nok samme uge !!!!

- Det er selvfølgelig dejligt for dem .. men jeg tror jeg falder sammen af tåre den dag de kommer og selv fortæller os det

Jeg har bare brug for at komme ud med det.. og det blev så lige for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Hey skønne Quinder..

- Men dette var IKKE planlagt.. og det vil passe meget skidt ind i vores liv pt..

- Skal man selv vælge?!

Har ingen nære veninder til at snakke med om det, da de selv har masser at tænke på og ikke nok med det så har jeg fundet ud af min Svigerinde OSSE er gravid i nok samme uge !!!!

- Det er selvfølgelig dejligt for dem .. men jeg tror jeg falder sammen af tåre den dag de kommer og selv fortæller os det

Jeg vil gerne lytte :-) skriv enlig bare

Anmeld

11. februar 2013

B&J

jeg er super ked af du står i det sted, men sender en masse krammer og håber du har en kæreste du kan snakke med og han kan give dig en masse krammer...

jeg tror ikke selv det er let at stå i det sted, men det lyder også som om du måske ikke helt ved om du vil beholde det eller ej selv om det passer dårligt lige nu. håber du finder den bedste løsning

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

mortilelias:-) skriver:

Jeg vil gerne lytte :-) skriv enlig bare

hvor er du sød..

Anmeld

11. februar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

hvor er du sød..

Var så lidt :-) men skriv hvis du har brug for og få snakket

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg er super ked af du står i det sted, men sender en masse krammer og håber du har en kæreste du kan snakke med og han kan give dig en masse krammer...

jeg tror ikke selv det er let at stå i det sted, men det lyder også som om du måske ikke helt ved om du vil beholde det eller ej selv om det passer dårligt lige nu. håber du finder den bedste løsning

Jeg ville SÅ MEGET gerne beholde dette barn..

Men har 2 børn i forvejen og pt dårlig økonomi, så er bange for vi ikke kan klare det økonomisk med et barn mere..

Har en skøøøn kæreste som støtter mig og lytter gerne.

Men han har virkelig ikke brug for at se mig tude over dette, da det osse er hårdt for ham.

Så derfor lukker jeg mig inde og tuder lige så snart jeg kan komme til det.

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hey skønne Quinder..

- Skal man selv vælge?!

Jeg har prøvet både medicinsk abort og udskrabning.. Den medicinske er helt klart den mest skånsomme, synes jeg, selvom det er hurtigere overstået med en udskrabning...

Det er et hårdt valg og især når man er imod abort, eller i hvert fald ikke meget for det... Så du får lige en  med på vejen... Håber du vælger det der er helt rigtigt for dig...

Anmeld

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg ville SÅ MEGET gerne beholde dette barn..

Men har 2 børn i forvejen og pt dårlig økonomi, så er bange for vi ikke kan klare det økonomisk med et barn mere..

Har en skøøøn kæreste som støtter mig og lytter gerne.

Men han har virkelig ikke brug for at se mig tude over dette, da det osse er hårdt for ham.

Så derfor lukker jeg mig inde og tuder lige så snart jeg kan komme til det.

Det kunne jeg godt læse du er itvivl og du gerne vil beholde det

og der er slet ingen mulighed for at i kan finde et plads i økonominen til en lille baby ???

og jeg måske er det hårdt for din kæreste men syntes du skal være åben omkring dine følelser så han kan hjælpe dig mere som du virkelig har behov for men ja det ville være vidunderligt hvis veninden var der kender selv det behov...

men sender dig masser af krammer og håber i får snakket for det er så vigtigt stedet for du lukker dig inde

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg har prøvet både medicinsk abort og udskrabning.. Den medicinske er helt klart den mest skånsomme, synes jeg, selvom det er hurtigere overstået med en udskrabning...

Det er et hårdt valg og især når man er imod abort, eller i hvert fald ikke meget for det... Så du får lige en  med på vejen... Håber du vælger det der er helt rigtigt for dig...

Jeg tænker osse at Medicin er mere skånsomt.. men har bare læst nogle har set/oplevet sådan en klump komme ud..

- og det chok vil jeg gerne undgå jo..

Udskrabning er jeg bange for der vil gå ondt på mig ( selvom man er i fuld narkose.)

men smerterne bagefter..

Det er bare så hårdt ja.. Og derfor har jeg bare så svært ved at ringe til lægen og bare bestille en tid..!

(skulle ha gjort sidste uge.. men ja.. trækker den så længe jeg kunne pga tankerne om Abort..)

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kunne jeg godt læse du er itvivl og du gerne vil beholde det

og der er slet ingen mulighed for at i kan finde et plads i økonominen til en lille baby ???

og jeg måske er det hårdt for din kæreste men syntes du skal være åben omkring dine følelser så han kan hjælpe dig mere som du virkelig har behov for men ja det ville være vidunderligt hvis veninden var der kender selv det behov...

men sender dig masser af krammer og håber i får snakket for det er så vigtigt stedet for du lukker dig inde

Senere på året vil vores økonomi sikkert kunne bære det.. Kommer helt an på så mange ting.. 

( kan ikke afsløre for meget, da jeg kender folk her...)..

Men vi har snakket og selvfølgelig ønsker vi et barn mere, men det er bare ikke lige tiden nu..

Min kæreste er desværre så rolig omkring snakken om en Abort..

tror ikke helt han aner hvor ondt det gør på mig..

Men han siger han vil jo selvfølgelig støtte mig på alle kanter og hvor han nu ellers kan..

.. Tak hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.