Kan man blive gravid når man virkelig ønsker det???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Tror da helt sikkert det psykiske spiller ind, men hvorfor abort i dec., hvis du allerede ønsker en graviditet igen her to mdr efter? 

åha, jamen jeg vidste ikke hvem faderen var..  Men den historie er laaaang!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg skal dårligt kigge på min kæreste, så er der bingo  Jeg bliver meget let gravid. 

Vi har en datter fra okt. 2010, så vi besluttede i august månd sidste år, at jeg skulle smide p-pillerne. 4 måneder efter var jeg gravid. 

Da vi planlagde min datter tog det ca. 1 års tid. Jeg var gravid efter 3 måneder, men det var en MA, som vi først fandt ud af til NF-scanningen. Derefter tænkte vi meget på at jeg skulle blive gravid igen. 6 måneder efter var jeg gravid med min datter 

Ja, hold da op, så er du nem til det så skønt! Håber jeg faktisk har lige så nemt ved det, men at kroppen lige  skal finde sig selv igen!!!

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Carolinemama skriver:

Jeg tror at det er fordi man kommer til at stresse lidt over det man kan sagtens tænke på det hele tiden men så skal det være positive tanker og tænke '' Jeg skal nok blive gravid '' alt godt kommer til den der venter.. 

Istedet for at hive sig selv lidt ned over at man har prøvet mange gange uden held.. 

Tror helt sikkert du har ret. tror jeg vil forsøge at vende tabkerne til noget positivt!! :-)

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Ønskede brændende en baby så da kæresten, efter 2 laaaange års venten, ENDELIG var med på ideen så gik det stærkt  - smed pillerne midt i oktober '10 og blev gravid i starten af december 

Ja okay, så går du udenfor min statistik skønt at hører!!!!!

Anmeld

10. februar 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Hej. 

Synes tit jeg hører, at de der brændende ønsker at blive gravide, ikke kan. og så får de at vide, at de skal prøve ikke og tænke for meget over det, fordi SÅ plejer den at komme. Men hvordan kan man ikke tænke over det når man brændende ønsker det?! 

Jeg fik selv en medicinsk abort i starten af december, men da jeg fik mens de sidste to gange, har jeg været så nede over det - vi vil gerne være gravide igen! 

Nu har jeg, efter beregningerne, ægløsning de her dage - bruger ikke tests, men bruger bare beregningerne. vi er heldigvis så forelskede, at sexen ikke er et problem  

men altså, er nogen af jer blevet gravide nærmest med det samme i besluttede det eller?? 

Ork ja. Jeg har hver gang tænkt ufattelig meget over det og er da blevet gravid efter henholdsvis 3 mdr., 3 mdr. og 2 mdr.

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Nu fik du en abort i december, så er det ret sansynligt at kroppen lige skal have tid til at "finde sit mønster" igen

Pøj pøj

Jeg håber du har ret, og at det bare er kroppen der skal finde sig selv igen.

Jeg har dog haft to reglmæssige mens siden. Den første efter varede dog længere end en almindelig mens. - har tit tænkt om der mon er gået noget galt Da jeg blødte mere end normalt første gang efter... Men jeg har haft det fint, og derudover har alt været normalt siden.  

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Ork ja. Jeg har hver gang tænkt ufattelig meget over det og er da blevet gravid efter henholdsvis 3 mdr., 3 mdr. og 2 mdr.

Fedt, at hører, at det ikke er alle tankerne har betydning for. Her er der jo efterhånden også kun gået  2,5 mdr siden aborten, så håber bare det er fordi jeg er utålmodig og bare vil være lykkelig gravid igen!!!  

Anmeld

10. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg blev gravid "i første hug" alle tre gange uden at skænke ægløsningstidspunkt en tanke. Mit ønske var stort, men vel ikke større end så mange andres. Der er jo en million faktorer, der spiller ind, og det psykiske er bare én af disse. 

Tilsyneladende ønsker du graviditeten med en mand, som ikke har gjort dig gravid før, og reelt kan I vel ikke vide, om han har super sædkvalitet? Desuden kan aborten nok også spille ind - men jeg forstår ikke helt, at du var mentalt klar til graviditet nærmest umiddelbart efter, at du havde fået en abort? 

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg blev gravid "i første hug" alle tre gange uden at skænke ægløsningstidspunkt en tanke. Mit ønske var stort, men vel ikke større end så mange andres. Der er jo en million faktorer, der spiller ind, og det psykiske er bare én af disse. 

Tilsyneladende ønsker du graviditeten med en mand, som ikke har gjort dig gravid før, og reelt kan I vel ikke vide, om han har super sædkvalitet? Desuden kan aborten nok også spille ind - men jeg forstår ikke helt, at du var mentalt klar til graviditet nærmest umiddelbart efter, at du havde fået en abort? 

Min kæreste er far til min datter, så jo det ved vi vi har i hvertfald lavet et barn sammen  

ja, jeg var klar til at få et barn da jeg var gravid sidst, men nogle faktorer gjorde, at jeg blev nødt til at få en abort. Bla vidste jeg ikke om det var min datters far eller en fyr jeg havde nogle mdr, der kunne være faderen. Derfor fik jeg aborten selv om jeg var klar og egentlig gerne ville have et barn, bare ikke med den mand det KUNNE have været!

Anmeld

10. februar 2013

Mother-love

Jeg ønskede mig brændende at blive gravid da vi startede. Jeg talte dage og mine tanker var igennem hele dagen på at blive gravid. Vi sexede konstandt omkring æl.

Efter to mdr blev vi enige om at vi slappede af ikke talte dage og ikke gik amok omkring æl. Og sjovt nok blev jeg gravid mdr efter ved en gang sex på den mdr.

Så ja jeg tror virkelig det har meget at sige, for jeg tror man stresser kroppen utrolig meget. De første to mdr vi prøvede kom min mens forsent selvom jeg ikke var gravid. Jeg udsatte bare min mens fordi jeg så brændende ville være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.