Kan man blive gravid når man virkelig ønsker det???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej. 

Synes tit jeg hører, at de der brændende ønsker at blive gravide, ikke kan. og så får de at vide, at de skal prøve ikke og tænke for meget over det, fordi SÅ plejer den at komme. Men hvordan kan man ikke tænke over det når man brændende ønsker det?! 

Jeg fik selv en medicinsk abort i starten af december, men da jeg fik mens de sidste to gange, har jeg været så nede over det - vi vil gerne være gravide igen! 

Nu har jeg, efter beregningerne, ægløsning de her dage - bruger ikke tests, men bruger bare beregningerne. vi er heldigvis så forelskede, at sexen ikke er et problem  

men altså, er nogen af jer blevet gravide nærmest med det samme i besluttede det eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Ciss

Ja. Men nu bliver jeg vist meget let gravid.

Der hvor det spiller ind er vel, hvis man har lidt vanskeligt ved det, og så stresser en masse med det i tillæg - men det er virkelig en udfordring ikke at skulle tænke på det.....

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Ja. Men nu bliver jeg vist meget let gravid.

Der hvor det spiller ind er vel, hvis man har lidt vanskeligt ved det, og så stresser en masse med det i tillæg - men det er virkelig en udfordring ikke at skulle tænke på det.....

Altså egentlig ville jeg også tro jeg har nem ved det - er bæevet det to gange uden kæresten er kommet i mig, men den har været inde, den ene gang på ppiller. Men bliver bare lidt bekymret nu når der er gået tre mdr siden aborten og der ikke er sket noget endnu, nu hvor vi så ønsker det.. Hmm. Men nu tænker jeg jo over det, hvilket jeg ikke har gjort de to andre gange. De var ikke planlagte. Hr dog en datter fra 2010 nu også, så derfor ville vi jo gerne snart have en mere..

Anmeld

10. februar 2013

Jupiter

Jeg har selv ønsket det så inderligt at jeg ikke kunne forestille mig at det ikke skulle kunne lykkes, og al min tid gik med at tænke over det.

Alligevel lykkedes det efter fem måneder, og det på trods af at vi meget sjældent havde sex.

Min veninde har kæmpet i 1½ år uden held, og først da de skulle starte i behandling og hun kunne "slappe af", kom det naturligt.

Så jeg tror det er meget individuelt, og forskelligt hvad der er afgørende for om man bliver gravid

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg har selv ønsket det så inderligt at jeg ikke kunne forestille mig at det ikke skulle kunne lykkes, og al min tid gik med at tænke over det.

Alligevel lykkedes det efter fem måneder, og det på trods af at vi meget sjældent havde sex.

Min veninde har kæmpet i 1½ år uden held, og først da de skulle starte i behandling og hun kunne "slappe af", kom det naturligt.

Så jeg tror det er meget individuelt, og forskelligt hvad der er afgørende for om man bliver gravid

Ja, du har nok meget ret.. Det er da bare vildt frustrernde, at når man så endelig selv vil, så sker det ikke...  

Anmeld

10. februar 2013

Mum33

Tror da helt sikkert det psykiske spiller ind, men hvorfor abort i dec., hvis du allerede ønsker en graviditet igen her to mdr efter? 

Anmeld

10. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej. 

Synes tit jeg hører, at de der brændende ønsker at blive gravide, ikke kan. og så får de at vide, at de skal prøve ikke og tænke for meget over det, fordi SÅ plejer den at komme. Men hvordan kan man ikke tænke over det når man brændende ønsker det?! 

Jeg fik selv en medicinsk abort i starten af december, men da jeg fik mens de sidste to gange, har jeg været så nede over det - vi vil gerne være gravide igen! 

Nu har jeg, efter beregningerne, ægløsning de her dage - bruger ikke tests, men bruger bare beregningerne. vi er heldigvis så forelskede, at sexen ikke er et problem  

men altså, er nogen af jer blevet gravide nærmest med det samme i besluttede det eller?? 

Jeg skal dårligt kigge på min kæreste, så er der bingo  Jeg bliver meget let gravid. 

Vi har en datter fra okt. 2010, så vi besluttede i august månd sidste år, at jeg skulle smide p-pillerne. 4 måneder efter var jeg gravid. 

Da vi planlagde min datter tog det ca. 1 års tid. Jeg var gravid efter 3 måneder, men det var en MA, som vi først fandt ud af til NF-scanningen. Derefter tænkte vi meget på at jeg skulle blive gravid igen. 6 måneder efter var jeg gravid med min datter 

Anmeld

10. februar 2013

Carolinemama

Jeg tror at det er fordi man kommer til at stresse lidt over det man kan sagtens tænke på det hele tiden men så skal det være positive tanker og tænke '' Jeg skal nok blive gravid '' alt godt kommer til den der venter.. 

Istedet for at hive sig selv lidt ned over at man har prøvet mange gange uden held.. 

Anmeld

10. februar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Hej. 

Ønskede brændende en baby så da kæresten, efter 2 laaaange års venten, ENDELIG var med på ideen så gik det stærkt  - smed pillerne midt i oktober '10 og blev gravid i starten af december 

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

Nu fik du en abort i december, så er det ret sansynligt at kroppen lige skal have tid til at "finde sit mønster" igen

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.