kom med dit trick til at sætte fødslen igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

L&V

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

Har i nogle tricks til at sætte fødslen igang på så del gerne ud af dem

Jeg har selv et som jeg brugte da jeg skulle ha Aksel og delte det med nogle veninder og vi mener det virker og det er ananas på dåse hvor man spiser og drikker alt og gerne alle de dåser man kan få i sig

Så jeg starter på ananaskuren på fredag der er jeg 38+1 så jeg spændt på hvad der kommer til at ske

Altså der skal sygt meget ananas til og det samme gælder sex og det har ingen virkning hvis man ikke allerede er i før fødsels stadiet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

jydeinden

jeg tror ærligt ikke på at der er noget som helst man kan gøre for at det går hurtigere.. barnet kommer når det kommer, og så kan hoppe og danse så tosset man lyster og personligt ville jeg ikke anbefale store doser af ananas da det indholder stor mængder af sukker

Anmeld

10. februar 2013

Line&Mike

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

Jeg har selv et som jeg brugte da jeg skulle ha Aksel og delte det med nogle veninder og vi mener det virker og det er ananas på dåse hvor man spiser og drikker alt og gerne alle de dåser man kan få i sig

Så jeg starter på ananaskuren på fredag der er jeg 38+1 så jeg spændt på hvad der kommer til at ske

Nu tror jeg ikke på at barnet kommer før kroppen er klar, men nu hvor du spørger, har jeg hørt at hindbærblad-te skulle kunne gøre det 

- Det kan købes i matas. Men det skal vist drikkes i rimelig store mængder? 

Anmeld

10. februar 2013

Shireen

Prøv at drikke kanel.

Du skal koge vand sammen med kanel pulver, også kan du tilsætte sukker, eller uden det bestemmer du selv. Det kan godt være at, det ikke smager særlig godt, men har hørt at det skulle virke. Du kan også gøre det med kanel stænger, det skal koge sammen i ca 10 min.

Ellers så kan du prøve den samme måde med ingefær

Anmeld

10. februar 2013

Mom2

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

Jeg gik i gang med at afprøve ALLE ammestue historier om ting der kan sætte fødslen i gang da jeg var gået 8dage over tid, fordi jeg var SÅ utålmodig efter at få lillen ud. INTET virkede! heller ikke selvom jeg afprøvede dem over et par dage.

Min jm og sp sagde også, at der intet man kan gøre. Baby kommer når den vil..

Anmeld

10. februar 2013

CH2012

Er det ikk også bare et spørgsmål om at have noget at "tage sig til", mens man venter? Og så bare gøre lidt sjov ud af det?

Anmeld

10. februar 2013

Anonym8827

Ugghh har faktisk hørt at appelsiner og andre cirrus frugter skulle være godt, så måske er Ananas kuren
Held og lykke søde

Anmeld

10. februar 2013

Miss Church

Stjerneskud skriver:

Det er noget med at afføringsmidler godt kan være med til at sætte fødslen i gang. Den øgede aktivitet i tarmen skulle have en postitiv virkning på veer...

Jeg prøvede det selv første gang, om det var det der gjorde det, eller han bare var klar til at komme er jo ikke til at vide

Ja nemlig hehe nej det er jo ikke til at sige  

Anmeld

10. februar 2013

Kamilla-m

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

jeg prøvede den ananas kur da jeg var 38 et eller andet med min nr tre, det eneste der skete var at jeg fik eksreeeeeem dårlig mave i flere dage - så det vil jeg bestemt IKKE anbefale..

Anmeld

10. februar 2013

Kamilla-m

Amandas-mor skriver:

Jeg er desperat nok allerede til at overveje det, men jeg har et enkelt spørgsmål: får man ikke helt vildt dårlig mave af det der? For det magter jeg ikke lige at bøvle med  

jo tak!! jeg gjorde det da jeg var 38+ et eller andet med min nr tre, aldrig i mit liv spiser jeg ananas igen - jeg havde ikke bare dårlig mave, men også ONDT i maven - det stod på i flere dage ville klart lade være vis jeg var dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.