kom med dit trick til at sætte fødslen igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.268 visninger
27 svar
3 synes godt om
10. februar 2013

dukke

Hejsa skønne kvinder

Har i nogle tricks til at sætte fødslen igang på så del gerne ud af dem

Jeg har selv et som jeg brugte da jeg skulle ha Aksel og delte det med nogle veninder og vi mener det virker og det er ananas på dåse hvor man spiser og drikker alt og gerne alle de dåser man kan få i sig

Så jeg starter på ananaskuren på fredag der er jeg 38+1 så jeg spændt på hvad der kommer til at ske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Tona

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

Jeg har selv et som jeg brugte da jeg skulle ha Aksel og delte det med nogle veninder og vi mener det virker og det er ananas på dåse hvor man spiser og drikker alt og gerne alle de dåser man kan få i sig

Så jeg starter på ananaskuren på fredag der er jeg 38+1 så jeg spændt på hvad der kommer til at ske

Jeg er desperat nok allerede til at overveje det, men jeg har et enkelt spørgsmål: får man ikke helt vildt dårlig mave af det der? For det magter jeg ikke lige at bøvle med  

Anmeld

10. februar 2013

dukke

Amandas-mor skriver:

Jeg er desperat nok allerede til at overveje det, men jeg har et enkelt spørgsmål: får man ikke helt vildt dårlig mave af det der? For det magter jeg ikke lige at bøvle med  

Nej jeg fik ikke dårlig mave og det gjord de andre heller ikke

Anmeld

10. februar 2013

Benjamins'mor

Amandas-mor skriver:

Nej.

Jeg spiste en hel ananas da jeg var gravid sidst på min termin, det hjalp ikke men fik ikke dårlig mave.

Til TS:

Gå på trapper.
Dyrke sex.
Drikke pepsi max.
Spise Ananas.

Men tror ikke på det, intet virkede på mig.

Anmeld

10. februar 2013

Masig

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

Her var det bestemt ikke meningen at fødslen skulle gå igang, men jeg havde gjort hovedrent om søndagen, været til fysio og få massage i lænden om mandagen og min slimprop begyndte så småt at ryge ud natten til tirsdag og tirsdag formiddag startede veerne. Fødte onsdag kl 23.59  Men jeg havde også haft MANGE plukveer HELE graviditeten og var dum nok til ikke at passe bedre på og slappe mere af, så tror nu det var det der var årsagen og så var rengøringen og massagen bare lige det der satte prikken over i'et og satte gang i det hele tre uger før termin. 

Anmeld

10. februar 2013

Miss Church

dukke skriver:

Hejsa skønne kvinder

Jeg har hørt om noget amerikansk olie, som skulle sætte fut i tingene?

Anmeld

10. februar 2013

Ayasmor

Miss Church skriver:

Jeg har hørt om noget amerikansk olie, som skulle sætte fut i tingene?

Jeg prøvede det dersens amerikansk olie Og jeg skal da lige love for, at det satte gang i tingene Det var bare bestemt ikke fødslen, nok nærmere bare mit tarmsystem

Anmeld

10. februar 2013

Miss Church

Ayasmor skriver:

Jeg prøvede det dersens amerikansk olie Og jeg skal da lige love for, at det satte gang i tingene Det var bare bestemt ikke fødslen, nok nærmere bare mit tarmsystem

Haha men så er man da tømt ud det er vist også noget med at det stimulere tarmen, men at det på samme tid kan have virkning på veerne  

Anmeld

10. februar 2013

Ayasmor

Miss Church skriver:

Haha men så er man da tømt ud det er vist også noget med at det stimulere tarmen, men at det på samme tid kan have virkning på veerne  

Ja, der er ikke noget, der ikke er så galt, at det ikke er godt for noget Her var der desværre ingen stimulering og noget som helst, der bare kunne ligne veer

Anmeld

10. februar 2013

Stjerneskud

Miss Church skriver:

Det er noget med at afføringsmidler godt kan være med til at sætte fødslen i gang. Den øgede aktivitet i tarmen skulle have en postitiv virkning på veer...

Jeg prøvede det selv første gang, om det var det der gjorde det, eller han bare var klar til at komme er jo ikke til at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.